Négy hónapon belül harmadszor is jelentősnek mondható élelmiszerár-emelkedést mért a Privátbankár Árkosár-felmérése a hazai hipermarketekben novemberben.
Augusztusban és októberben 7 százalékot meghaladó éves áremelkedést mutattak ki, a két adat között egy alacsonyabb, 2 százalék alatti drágulást történt. Novemberben újra 7 százalék fölött drágultak az élelmiszerek a hazai hipermarketekben.
Novemberben 36 százalékkal emelkedett a krumpli ára, nagyjából 20 százalékkal drágább lett a tojás és a margarin. Meghaladta a 10 százalékot a narancslé, a tészta és a csokoládé havi áremelkedése is. Tejfölt és banánt viszont most több mint 20 százalékkal olcsóbban találtak kollégáink, mint egy hónapja, de jelentősebben csökkent a tej, a kávé, a sajt és a jeges tea ára is egy hónap alatt.
Rossz hír ugyanakkor, hogy a nyugdíjasok sincsenek könnyű helyzetben. Szintén a Klasszis Médiához tartozó Mfor szokásos havi Nyugdíjas Árkosár felméréből kiderül, miért >>>>
Nagyszabású konferenciát rendez november 21-én
a Klasszis Média Budapesten.
Nyugdíjszerviz Lakhatás 2024 – A nyugdíjmegtakarítások jövője
Jöjjön el és hallgassa meg a téma legjobb szakértőit, a Piac és Profit Nyugdíjszerviz podcastjának állandó résztvevőit, valamint a szektort ismerő elemzőket.
Részletek és jelentkezés >>>