Ismét drámai folyamatok zajlanak a hazai boltokban

7 százalék fölött drágultak az élelmiszerek a hazai hipermarketekben – derül ki laptársunk friss felméréséből.

Változó hazai szabályozás: mit vár el az Ön cégétől a hatóság?
Sokakat érint - jöjjön el!

Klasszis Talks & Wine - Fenntarthatóság 2025 ősz

2025. szeptember 17.

Részletek itt >

Négy hónapon belül harmadszor is jelentősnek mondható élelmiszerár-emelkedést mért a Privátbankár Árkosár-felmérése a hazai hipermarketekben novemberben.

Augusztusban és októberben 7 százalékot meghaladó éves áremelkedést mutattak ki, a két adat között egy alacsonyabb, 2 százalék alatti drágulást történt. Novemberben újra 7 százalék fölött drágultak az élelmiszerek a hazai hipermarketekben.

Novemberben 36 százalékkal emelkedett a krumpli ára, nagyjából 20 százalékkal drágább lett a tojás és a margarin. Meghaladta a 10 százalékot a narancslé, a tészta és a csokoládé havi áremelkedése is. Tejfölt és banánt viszont most több mint 20 százalékkal olcsóbban találtak kollégáink, mint egy hónapja, de jelentősebben csökkent a tej, a kávé, a sajt és a jeges tea ára is egy hónap alatt.

Rossz hír ugyanakkor, hogy a nyugdíjasok sincsenek könnyű helyzetben. Szintén a Klasszis Médiához tartozó Mfor szokásos havi Nyugdíjas Árkosár felméréből kiderül, miért >>>>

Nagyszabású konferenciát rendez november 21-én
a Klasszis Média Budapesten.
Nyugdíjszerviz Lakhatás 2024 – A nyugdíjmegtakarítások jövője
Jöjjön el és hallgassa meg a téma legjobb szakértőit, a Piac és Profit Nyugdíjszerviz podcastjának állandó résztvevőit, valamint a szektort ismerő elemzőket.
Részletek és jelentkezés >>>

Véleményvezér

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek 

Több mint 11 év munka kell egy átlagos budapesti lakáshoz.
Kormányváltó a hangulat Magyarországon

Kormányváltó a hangulat Magyarországon 

Rosszul áll a Fidesz szénája.
A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország

A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország 

Egykor önálló népek éltek a mai Oroszország nagy részén.
Hátul kullog Magyarország a diplomások számában

Hátul kullog Magyarország a diplomások számában 

A populizmus melegágya az iskolázatlanság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo