Hiányzik 2-5 százalék?

A Deloitte szerint a válasz a forensic, mint a vállalati költséghatékonyság növelésének egyik legjobb eszköze.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Minden cég életében előfordulnak csalások, visszaélések, melyekből jelentős kár származik. Az elsősorban nagyvállalatoknak szóló forensic ezeknek a számszerűsítésére és a rendszeren belül elfoglalt helyük feltárására vállalkozik. A nagyvállalatok árbevételük 2-5 százalékát nem képesek beszedni, a számlázási rendszer hiányosságai, vagy a visszaélések miatt, ráadásul a Transparency International hazánkat a korrupció szempontjából a középmezőnyben helyezi el – hívja fel a figyelmet a Deloitte.

„A Forensic, mindazonáltal nem a látványos rablásokra helyezi a hangsúlyt, hanem aprólékos kutatómunka, amely a nagyvállalatok életében átlagosan éveken át folyó visszaélésekre derít fényt” – szögezi le Seres Béla a Deloitte & Touche pénzügyi tanácsadásának vezető partnere. Bizonyos szint felett a vállalkozások már nehezen tudják növelni árbevételüket, a különböző visszaélések feltárása eredményeképp létrejövő költségcsökkentés forrást kínálhat számukra. A Deloitte & Touche forensic csapata az egyes megbízásoknak megfelelően számos szakértővel egészül ki, többek között jogászok, könyvvizsgálók, számítógépes adatfeldolgozók és kontrollerek segítik munkájukat.







Kapcsolódó anyagok:

Vállalati üvegzseb: (rém)álom?

Véleményvezér

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét 

A plakáthelyekre fókuszálódott a választási kampány.
Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.
Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?
Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban

Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban 

A „Nemo” hívójelű fiatal magyar önkéntes volt.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo