Papírkáoszból digitális rend
A történet ismerős lehet. A PlanRadar ügyfele a múltban a hagyományos módon – nyomtatott tervekkel, kézzel írt jegyzetekkel, valamint folyamatos telefonálással – vezényelte le az építkezéséket. A projektek bővülésével az irathalmok is egyre nagyobbá váltak. A kivitelezésért felelős vezetők, ellenőrök egyre vaskosabb mappákkal járták be a helyszíneket, és azon kapták magukat, hogy egyre nehezebben igazodnak el az áthúzásokkal, javításokkal teletűzdelt iratcsomók, tervek között, egyre több időt vesz el, egyre komolyabb hibázási lehetőségeket rejt magában az aktuális tervek áttekintése. A legutóbbi projektjüknél, – egy több mint 113 000 m²-es logisztikai és termelési komplexumnál – váltottak, az első naptól kezdve a PlanRadart használták.
Fotó: Depositphotos
A munkafolyamatok digitalizációjának köszönhetően az ellenőrök valós időben hozzáférhettek a naprakész tervekhez, minden problémát, feladatot, változást egy helyen, közvetlenül az alkalmazásban rögzíthettek, követhettek nyomon. A félreértések megszűntek, a projekt minden résztvevője ugyanazon a verzión dolgozott, közvetlenül a telefonjáról vagy tabletjéről.
Az eredmény: Több órányi kézi adminisztrációt váltottak ki, 90 százalékkal csökkentették a papírfelhasználást, egyetlen kattintással átfogó jelentéseket tudtak összeállítani a projekt készültségi állapotáról. A csapat tagjai az időrabló papírmunka helyett így a minőségre és a beruházó elvárásainak teljesítésére összpontosíthattak.