Forgalmas első félév a Porsche Hungáriánál

A népszerű, új modellek és hatékony hálózat áll a sikerek mögött - 49%-kal több Audi és 52%-kal több Skoda talált gazdára – áll a Porsche Hungária 2003 első féléves értékelésében.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

2003 első félévében a Porsche Hungaria által képviselt hat márka összesen 19.826 új autót szállított ki, amely 29,2 százalékkal múlja felül az előző év hasonló időszakának adatait. Valamennyi márka tavalyi első félévi kiszállításainál több autót adott át, a Skoda, az Audi és a SEAT és a Volkswagen is jelentősen bővíteni tudta forgalmát. A cégcsoport piaci részesedése 17,7%. Porsche sportautókból 31 került az utakra az első félévben. Tavaly ugyanezen időszakban összesen 11 autót adtak át, így a Porsche forgalma majdnem háromszorosára emelkedett. A 31 Porsche közül 20 darab a januárban debütált SUV kategóriás Porsche Cayenne volt, mely így már most igazolta az előzetes pozitív várakozásokat. Jelentősen nőtt az Audi forgalma: az 571 darab kiszállított autó 49 százalékos növekedést jelez a tavalyi első félévhez képest. Különösen az új A3 (38 db a bemutatkozás hónapjában), és az A4 különböző modellváltozatai (245 db) voltak népszerűek. 29-en választották az új Audi A8-ast, mely kitűnő eredményt jelent a luxuslimuzinok között.

A SEAT 3.371 darabos kiszállítása 20,3 százalékos növekedést jelent. Az új SEAT Ibizából 699 darab, az idén februárban debütált új SEAT Cordobából 1.264 darab került a vásárlókhoz. A Leon 491-es, a Toledo 447-es az Alhambra pedig 49 darabos kiszállítással zárta a félévet. A Skoda újabb 52 százalékkal tudta növelni az első negyedévben is 70%-kal nőtt kiszállításait: 7.832 jármű került az utakra az év első 6 hónapjában. Továbbra is a Fabia különböző típusai a legkeresettebbek, ezekből 5.953 darabot, azaz a teljes Skoda forgalom 76%-át, adtak át új tulajdonosaiknak. A Skoda Octaviát 1.659-en , a Superbet 126-an választották.

A Volkswagen 6.858 új személygépkocsival az első negyedévben 16,5 százalékos emelkedést ért el. 3.149 vásárló választotta az új VW Polot, a Golf különböző modelljeiből 1.767-et helyeztek forgalomba. A VW Touareg terepjáróból már 74 került az utakra, a januári bemutató óta, és 57 darabos kiszállítással jól indult a júniusban bemutatott Touran értékesíítése is.

A Volkswagen Haszonjárművek márka kiszállítása 6,1 százalékot erősödött, mellyel a második helyet foglalja el a márkák sorrendjében. Az LT modellekből már 238 jármű kelt el a negyedik generációs Transporterekből 405, a VW Caddyből 513 került a vásárlókhoz. A napokban mutatkozott be a Transporter ötödik generációja és a Multivan, mely a második félévre igen jó kilátásokkal bír.

Véleményvezér

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.
A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében

A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében 

Szomorú társadalmi látlelet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo