Felesleges, több millió forintos kiadás a névjegykártya – a kapcsolatépítés új korszaka jön

Elérheti az 1,5 - 2 millió forintos tételt is egy átlagos hazai kkv éves névjegykártya gyártásának összköltsége annak ellenére, hogy bár a kapcsolatépítéshez szükség van egy átnyújtható információhordozóra, a kis papírlapot már költséghatékony, digitális megoldással is lehet helyettesíteni. Mindemellett a pénzintézetek, biztosító társaságok pusztán a papíralapú névjegyeik felhasználásának drasztikus csökkentésével megfelelhetnek az MNB Zöld Ajánlásának - derül ki a Card in Move, hazai alapítású okos névjegyeket fejlesztő vállalat összefoglalójából. A fenntartható, takarékos szemléletmód mellett a digitális névjegyek használata új univerzumot nyit meg a networkingben, hiszen az üzleti célú közösségi média felületek azonnali megosztására is alkalmas.

Ezeket például olyan tartós, okos névjegykártyára lehet cserélni, amit – a mára gyakorlatilag minden telefonban benne lévő NFC-technológiának köszönhetően – elég hozzáérinteni a telefonhoz, és a névjegyadatok máris landolnak. Később, ha változás történik a titulusban, vagy névben, akkor sem kell újranyomni, elegendő az újraprogramozás.

“Ezzel a módszerrel nem csak költséget takaríthatnak meg, de csökkenthetik karbonlábnyomukat is a cégek.” - egészítette ki az vezérigazgató.

A kapcsolatépítés már nem áll meg a telefonszámcserénél

A papíralapú névjegyek - azon túl, hogy némi feladattal látják el azt, aki kapja őket, hiszen hosszú percekig kell bepötyögnie az adatokat - nem alkalmasak linkek, közösségi média profilok megosztására. Baranyai Dávid Atilla hozzátette:

“Mivel az üzleti profilok egyre gyakoribbak, ezért is válik lassan a kapcsolatépítés fontos eszközévé a digitális névjegy, hiszen ezek a profilok így azonnal megoszthatóak lesznek, legyen az LinkedIn, Instagram, Facebook vagy akár TikTok. Az iroda címe már alig játszik szerepet az üzleti találkozókon.”

Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.
Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak 

Bajban a kulturális és innovációs miniszter.
Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen

Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen 

Európa végére süllyedtünk.
Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen

Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen 

Az ügyeskedők nagy korszaka jöhet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo