Ezeket például olyan tartós, okos névjegykártyára lehet cserélni, amit – a mára gyakorlatilag minden telefonban benne lévő NFC-technológiának köszönhetően – elég hozzáérinteni a telefonhoz, és a névjegyadatok máris landolnak. Később, ha változás történik a titulusban, vagy névben, akkor sem kell újranyomni, elegendő az újraprogramozás.
“Ezzel a módszerrel nem csak költséget takaríthatnak meg, de csökkenthetik karbonlábnyomukat is a cégek.” - egészítette ki az vezérigazgató.
A kapcsolatépítés már nem áll meg a telefonszámcserénél
A papíralapú névjegyek - azon túl, hogy némi feladattal látják el azt, aki kapja őket, hiszen hosszú percekig kell bepötyögnie az adatokat - nem alkalmasak linkek, közösségi média profilok megosztására. Baranyai Dávid Atilla hozzátette:
“Mivel az üzleti profilok egyre gyakoribbak, ezért is válik lassan a kapcsolatépítés fontos eszközévé a digitális névjegy, hiszen ezek a profilok így azonnal megoszthatóak lesznek, legyen az LinkedIn, Instagram, Facebook vagy akár TikTok. Az iroda címe már alig játszik szerepet az üzleti találkozókon.”