Névjegykártya cikkek


Felesleges, több millió forintos kiadás a névjegykártya  – a kapcsolatépítés új korszaka jön

Felesleges, több millió forintos kiadás a névjegykártya – a kapcsolatépítés új korszaka jön 

Elérheti az 1,5 - 2 millió forintos tételt is egy átlagos hazai kkv éves névjegykártya gyártásának összköltsége.
Többet mond el rólunk, mint a telefonszámunk

Többet mond el rólunk, mint a telefonszámunk 

A névjegykártya nem csak az elérhetőségeink összegzése egy darab papíron, hanem az első tőlünk származó tárgy, amivel leendő partnereink, ügyfeleink találkoznak. Ennél fogva komolyan befolyásolja az első benyomást. Egy névjegykártyának nem azt kell elmondania, hogy milyen számon érhetnek el, hanem azt, hogy jók vagyunk, és magas minőséget képviselünk.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Bővülő hiteltermékek az MFB-nél

Bővülő hiteltermékek az MFB-nél 

Elindult a Nemzeti Bajnokok Hitelprogram.

Költségkímélés

Hatszámjegyű tarifák is akadnak az e-rollerek biztosítására

Hatszámjegyű tarifák is akadnak az e-rollerek biztosítására  

Idén átlagosan 6500 forintos éves átlagdíj mellett, alapvetően két biztosító termékei közül választanak az elektromos rollerek tulajdonosai.

Pénzszerzés

Kevesebb nyugdíjra számíthatnak a nők a férfiaknál

Kevesebb nyugdíjra számíthatnak a nők a férfiaknál  

Harmadával több a női nyugdíjas, akik várhatóan tovább is élnek, mégis kevesebb nyugdíjból kell gazdálkodniuk.

Cégblog

Ennek nem fognak örülni a fogyni vágyók

Ennek nem fognak örülni a fogyni vágyók  

A fogyasztóvédelmi hatóság kamu zsírpusztító szérumokat hirdető honlapot blokkolt.

Klímablog

Kiváló adatok jelentek meg a hazai napenergia termelésről

Kiváló adatok jelentek meg a hazai napenergia termelésről 

Az elmúlt hónapban túlnőtte a 8000 megawattot a magyarországi naperőművek összes beépített teljesítménye.

Infokom

Mesterséges intelligencia: mi a helyzet az adatkezeléssel?

Mesterséges intelligencia: mi a helyzet az adatkezeléssel?  

A magyarok túlnyomó többsége már most ismeri a technológia alapjait, és bízik benne, hogy a vállalatok felelősen használják az adatokat.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo