Értjük, hogy mit beszélnek a gyermekeink?

A Magyar Fogyasztó Platform október elején megrendezi következő konferenciáját Magyar Fogyasztó 18- címmel. A 18 évnél fiatalabb korosztályt fókuszába helyező rendezvényt a fiatalkorúak iránt érzett felelősség, és a szerteágazó szubkultúrájukkal marketingesek hadának fejtörést okozó tinédzserek hívták életre.

A június közepén megrendezett Magyar Fogyasztó 2008 konferenciát követően, ismételten egy szűkebb célcsoportra fókuszált workhoppal várja az érdeklődőket a Magyar Fogyasztó Platform. Az október elején, várhatóan budapesti helyszínen létrejövő eseményen a 18 évnél fiatalabb célcsoport kerül a figyelem középpontjába. Hogy miért? Mivel a felnövekvő generáció ismerete nélkül - lássuk be - nem tervezhetünk hosszú távon a magyar piacon.

Az Értjük-e, hogy mit beszélnek a gyermekeink? alcímet viselő konferencia előadásai között szerepel egy kutatás bemutatása a fiatalok szegmentálásáról, és a berkeikben egyre divatosabb szubkultúrákról, továbbá egy gyermekpszichológus is beszél majd a 18- generáció médiaértéséről. De szót ejtünk a médiaszabályozásról, az etikai és jogi normákról, a nekik (is) kommunikáló fiatal és trendi márkákról, az elérésükhöz szükséges marketing eszközökről, illetve a pszichológus mellett egy társadalomtudós is szót kap, aki elemzi szocializációs körülményeiket, többek között a családhoz, divathoz és zenéhez való viszonyukat.

Véleményvezér

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.
Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos

Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos 

Egyre nő a kapzsiság az oligarcháink világában.
Újabb orbáni illúzió ment füstbe

Újabb orbáni illúzió ment füstbe 

Az orosz békeszándék csak időhúzás.
Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo