Értjük, hogy mit beszélnek a gyermekeink?

A Magyar Fogyasztó Platform október elején megrendezi következő konferenciáját Magyar Fogyasztó 18- címmel. A 18 évnél fiatalabb korosztályt fókuszába helyező rendezvényt a fiatalkorúak iránt érzett felelősség, és a szerteágazó szubkultúrájukkal marketingesek hadának fejtörést okozó tinédzserek hívták életre.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A június közepén megrendezett Magyar Fogyasztó 2008 konferenciát követően, ismételten egy szűkebb célcsoportra fókuszált workhoppal várja az érdeklődőket a Magyar Fogyasztó Platform. Az október elején, várhatóan budapesti helyszínen létrejövő eseményen a 18 évnél fiatalabb célcsoport kerül a figyelem középpontjába. Hogy miért? Mivel a felnövekvő generáció ismerete nélkül - lássuk be - nem tervezhetünk hosszú távon a magyar piacon.

Az Értjük-e, hogy mit beszélnek a gyermekeink? alcímet viselő konferencia előadásai között szerepel egy kutatás bemutatása a fiatalok szegmentálásáról, és a berkeikben egyre divatosabb szubkultúrákról, továbbá egy gyermekpszichológus is beszél majd a 18- generáció médiaértéséről. De szót ejtünk a médiaszabályozásról, az etikai és jogi normákról, a nekik (is) kommunikáló fiatal és trendi márkákról, az elérésükhöz szükséges marketing eszközökről, illetve a pszichológus mellett egy társadalomtudós is szót kap, aki elemzi szocializációs körülményeiket, többek között a családhoz, divathoz és zenéhez való viszonyukat.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo