Az első félév tapasztalatai alapján a program nemcsak népszerű, hanem valódi hatást is gyakorol a munkavállalói elkötelezettségre és a vállalati kultúrára. Az 1800 fős szervezetben már mintegy 60 kolléga élt a lehetőséggel, és sokan még az automatikus „out of office” e-mail válaszaikban is büszkén mesélnek róla.
„A Recharge nem csupán HR-eszköz, hanem a vállalati szemléletünk része: hiszünk abban, hogy a hosszú távú teljesítményhez időnként valódi feltöltődésre van szükség. 5-10-15 évnyi munkaviszony után sokan rutinként élik meg a hétköznapokat, és a pár napos vagy egyhetes szabadság nem elég ennek feloldásához. A program pilot időszakát követően azt tapasztaltuk, hogy az egyhónapos kiszakadásnak köszönhetően a visszaérkező kollégák feltöltődve, új lendülettel kezdik újra a munkát. Mint minden új kezdeményezésnél, természetesen itt is akadtak nehézségek: a hosszabb távollét alatt kihívást jelentett a helyettesítéseket megoldani. A transzparens kommunikáció és a viszonosság elve azonban segített abban, hogy a program mindenki számára érthető, elfogadható és valóban inspiráló legyen, és a kollégák már alig várják, hogy részt vehessenek benne” – mondta el Szalai Enikő, a Yettel HR vezérigazgató-helyettese.