Elképesztő, megbízhatóság szempontjából öt japán autómárka az élen

Pörögnek mindenütt a világban a használtautó-piacok, de egyáltalán nem mindegy, milyen típust vesz az ember.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A Consumer Reports 26 autómárkát rangsorolt ​​5-10 éves modelljeik megbízhatósága alapján (2015-2020-as modellév).

Japán márkák az első öt helyen

A mai környezetben az új autó vásárlása sok háztartás számára nehézségekbe ütközött, ami növelte a keresletet a használt autók piacán. A megbízhatóság nagy szerepet játszik a döntésben. Azoknál a vásárlóknál, akik szeretnék elkerülni a költséges javításokat, a márka hírneve minden eddiginél fontosabb.

Adatok és módszertan

A megbízhatósági pontszámok összeállítása érdekében a Consumer Reports arra kérte tagjait, hogy számoljanak be arról, hogy az elmúlt 12 hónapban hány probléma merült fel járműveikkel. A minta mérete meghaladja a 150 000 járművet.

Az adatokból látható, hogy használt gépkocsi vásárláskor általában a japán márkák a legmegbízhatóbbak, a legrosszabbul rangsorolt ​​japán márka a Subaru, a kilencedik helyen áll. A Toyota és luxuskarja, a Lexus tartja az első két helyet, míg a Honda és az Acura a negyedik és ötödik helyen áll.

Az olyan márkák, mint a Lexus és a Toyota, konzervatív újratervezésekkel rendelkeznek, és a teljes termékcsaládot fokozatosan fejlesztik, ahelyett, hogy sok teljesen új rendszert vezettek volna be. Az adatok azt mutatják, hogy az ilyen márkák autói új állapotban megbízhatóak, és az életkor előrehaladtával is megbízhatóak maradnak – mondta Steven Elek, a Consumer Reports vezető autóipari adatelemzője.

Véleményvezér

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.
A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében

A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében 

Szomorú társadalmi látlelet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo