A szakemberek szerint számuk tovább fog növekedni, mert nemcsak a benzin lesz drágább, hanem a parkolás is: az üzemanyag ára az elmúlt három évben közel háromszorosára emelkedett, s Manhattanben például napi 300-500 dollárba kerül a parkolás.
A távolabbi jövő sem túl kecsegtető: előrejelzések szerint 2020-ban világszerte egy milliárd személygépkocsi lesz az utakon, s ez elsősorban a nagy városok életét nehezíti majd meg. New Yorkban 2030-ban valószínűleg már csak a legtehetősebbek engedhetik majd meg maguknak, hogy autót tartsanak. Mindamellett a közlekedési káosz elkerülésére már vannak - meglehetősen drasztikus - elképzelések: megfizettetnének minden egyes mérföldet, amit az autós a legforgalmasabb útvonalakon megtesz. szakemberek szerint számuk tovább fog növekedni, mert nemcsak a benzin lesz drágább, hanem a parkolás is: az üzemanyag ára az elmúlt három évben közel háromszorosára emelkedett, s Manhattanben például napi 300-500 dollárba kerül a parkolás.
A távolabbi jövő sem túl kecsegtető:előrejelzések szerint 2020-ban világszerte egy milliárd személygépkocsi lesz az utakon, s ez elsősorban a nagy városok életét nehezíti majd meg. New Yorkban 2030-ban valószínűleg már csak a legtehetősebbek engedhetik majd meg maguknak, hogy autót tartsanak. Mindamellett a közlekedési káosz elkerülésére már vannak - meglehetősen drasztikus - elképzelések: megfizettetnének minden egyes mérföldet, amit az autós a legforgalmasabb útvonalakon megtesz.