18 európai ország 27 692 lakosát kérték meg arra, hogy nevezzék meg az általuk legmegbízhatóbbnak ítélt márkaneveket harminc különböző kategóriában. A Visa a felmérés 17 országában szerezte meg az első helyet, amelyek között nem csak kelet-közép európai országok szerepelnek, mint Magyarország és Csehország, hanem például Franciaország, Spanyolország és Nagy-Britannia is. A válaszadók a márkákat a velük összefüggésbe hozott minőség, érték, bizalomfok, arculat és az ügyfelek igényeire való érzékenységük alapján rangsorolták. „Harminckét magyarországi tagbankunk eddig több mint kétmillió Visa kártyát bocsátott ki. Ezen a téren további növekedés várható, különösen az ügyfeleknek még nagyobb biztonságot és kényelmet nyújtó csip-technológiával készült kártyák számát tekintve.”- nyilatkozta Radu Obreja, a Visa International CEMEA-régió alelnöke. A győztes cégeknek joga van termékeiken feltüntetni a „Megbízható Európai Márka” védjegyet.
Duplázott a Visa
A Reader’s Digest idei, európai szintű olvasói felmérésén a Visa International immár második alkalommal nyerte el a fizetési iparág kategória „Megbízható Európai Márka 2003” díját – számolt be a presztízsértékű kitüntetésről a Visa május 27-én, Budapesten.
Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében
A ketchup ártalmatlannak bizonyult.

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra
Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.

Atrocitás érte a prágai magyar nagykövetséget, miután Orbán Viktor az oroszok győzelméről beszélt
Orbán Viktor ellenszenves Európában.

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak
Bajban a kulturális és innovációs miniszter.