Dan Jones, a Deloitte Sport Üzleti Csoportjának partnere ezt a következőképpen kommentálta: "Az "öt nagy" európai liga bevételei több mint 0,4 milliárd euróval (6 %) nőttek, és 2006/07-ben első alkalommal lépték túl a 7 milliárd eurós határt - ez a teljes európai piac több mint felét (52 %) teszi ki."
"Az "öt nagy" európai liga közül 2001/02 óta az első alkalommal az angol Premier League klubjai érték el a legnagyobb bevételt mindhárom kategóriában (mérkőzésnap, közvetítés és reklám), rekordnagyságú 2,3 milliárd eurós összbevétellel 2006/07-ben. Az angol Premier League és legközelebbi vetélytársa, a német Bundesliga bevételei (1,4 milliárd euró) közötti különbség 0,9 milliárd euróra nőtt 2006/07-ben."
A német Bundesliga és a spanyol La Liga egyaránt 15 százalékos éves bevétel-növekedést könyvelhetett el az előző idénnyel összehasonlítva, ami hozzájárult ahhoz, hogy ez a két liga a 2006/07-es bevételek tekintetében megelőzze az olasz Serie A-t. Miután a Juventus a 2007/08-as szezonban visszatér a Serie A-ba, a második helyért várhatóan szoros, háromszereplős küzdelem zajlik majd a következő évben - bár mintegy 1 milliárd eurós bevételi hátránnyal az angol Premier League mögött.
A klubok számára kulcsfontosságú teljesítménymutató a bér-árbevétel arány, amely az "öt nagy" liga közül négy esetében a viszonylag szűk 62-64 %-os sávban mozgott a 2006/07-os idényben. A kivételt a német Bundesliga jelenti, ahol lényegesen alacsonyabb volt a bér-árbevétel arány (45 %).