A kampány elsődleges célja a webes közönség számára teljesen új gépbolt.hu márkanév bevezetése, a hardver áruház piaci pozícionálása és a website ismertségének növelése volt.
A gépbolt.hu márkanév bevezetésekor az ügynökség egy sajátos megoldást alkalmazott: a kampány teaser időszakában a leglátogatottabb magyar portálokon indokolatlannak tűnő matricákat jelentetett meg. A matricákban megjelenített tárgyak közös vonása volt, hogy mindegyik nevében szerepelt a „gép” szó, illetve egyik sem kapható a Gépboltban. A kampány eme sajátos felvezető időszakának elsődleges célja a webes közönség kíváncsiságának felkeltése volt, továbbá a következő kampányszakasz felvezetéseként megismertette a főbb márkaelemeket is (brand színek, formák, ’gép’ szó).
A teaser időszakot követően a kampány számos új elemmel egészül ki. A portálokon megjelennek a furcsa matricákat megmagyarázó, a Gépbolt tényleges termékkínálatát bemutató kreatívok, majd ezekkel párhuzamosan elindul egy különleges nyereményjáték is. A felhasználók a nanosite-okban található kaparós sorsjegyet lekaparva apró ajándékokat nyerhetnek, illetve részt vehetnek a fődíj sorsolásán is. A kreatív itt sem nélkülözi a speciális elemeket: a felhasználók ajándékukhoz az áruház vásárlási folyamatán keresztül juthatnak hozzá (természetesen ingyen), amely segítségével kockázatok nélkül ismerkedhetnek meg a webes vásárlás folyamatával.
A Gépbolt üzemeltetője a kampány ideje alatt számos hardver tematikájú site-on szponzorációs tevékenységet is folytat.
www.carnation.hu
Carnation: netbank után gepbolt.hu
A Carnation tervezte és kivitelezte Magyarország legújabb webes hardver áruháza – www.gepbolt.hu –online és offline elemeket egyaránt alkalmazó kampányának kreatívjait, és végzi a kampány koordinációját.
Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?
Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia
2025. november 4., Budapest
Véleményvezér

Hatalmas szerencsétlenséghez vezetett Ukrajna hintapolitikája, amikor egyszerre akart megfelelni Oroszországnak és a Nyugatnak
Nem olcsó az orosz olaj, politikai ára van.

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét
A plakáthelyekre fókuszálódott a választási kampány.

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott
Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.

Dagad a magyar kémbotrány, Magyar Péter szerint valóban érkeztek magyar kémek Brüsszelbe
Nemzetközi botrány felé közeledünk?