Carnation: netbank után gepbolt.hu

A Carnation tervezte és kivitelezte Magyarország legújabb webes hardver áruháza – www.gepbolt.hu –online és offline elemeket egyaránt alkalmazó kampányának kreatívjait, és végzi a kampány koordinációját.

A kampány elsődleges célja a webes közönség számára teljesen új gépbolt.hu márkanév bevezetése, a hardver áruház piaci pozícionálása és a website ismertségének növelése volt.

A gépbolt.hu márkanév bevezetésekor az ügynökség egy sajátos megoldást alkalmazott: a kampány teaser időszakában a leglátogatottabb magyar portálokon indokolatlannak tűnő matricákat jelentetett meg. A matricákban megjelenített tárgyak közös vonása volt, hogy mindegyik nevében szerepelt a „gép” szó, illetve egyik sem kapható a Gépboltban. A kampány eme sajátos felvezető időszakának elsődleges célja a webes közönség kíváncsiságának felkeltése volt, továbbá a következő kampányszakasz felvezetéseként megismertette a főbb márkaelemeket is (brand színek, formák, ’gép’ szó).

A teaser időszakot követően a kampány számos új elemmel egészül ki. A portálokon megjelennek a furcsa matricákat megmagyarázó, a Gépbolt tényleges termékkínálatát bemutató kreatívok, majd ezekkel párhuzamosan elindul egy különleges nyereményjáték is. A felhasználók a nanosite-okban található kaparós sorsjegyet lekaparva apró ajándékokat nyerhetnek, illetve részt vehetnek a fődíj sorsolásán is. A kreatív itt sem nélkülözi a speciális elemeket: a felhasználók ajándékukhoz az áruház vásárlási folyamatán keresztül juthatnak hozzá (természetesen ingyen), amely segítségével kockázatok nélkül ismerkedhetnek meg a webes vásárlás folyamatával.

A Gépbolt üzemeltetője a kampány ideje alatt számos hardver tematikájú site-on szponzorációs tevékenységet is folytat.



www.carnation.hu

Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.
Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak 

Bajban a kulturális és innovációs miniszter.
Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen

Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen 

Európa végére süllyedtünk.
Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen

Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen 

Az ügyeskedők nagy korszaka jöhet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo