A kampány elsődleges célja a webes közönség számára teljesen új gépbolt.hu márkanév bevezetése, a hardver áruház piaci pozícionálása és a website ismertségének növelése volt.
A gépbolt.hu márkanév bevezetésekor az ügynökség egy sajátos megoldást alkalmazott: a kampány teaser időszakában a leglátogatottabb magyar portálokon indokolatlannak tűnő matricákat jelentetett meg. A matricákban megjelenített tárgyak közös vonása volt, hogy mindegyik nevében szerepelt a „gép” szó, illetve egyik sem kapható a Gépboltban. A kampány eme sajátos felvezető időszakának elsődleges célja a webes közönség kíváncsiságának felkeltése volt, továbbá a következő kampányszakasz felvezetéseként megismertette a főbb márkaelemeket is (brand színek, formák, ’gép’ szó).
A teaser időszakot követően a kampány számos új elemmel egészül ki. A portálokon megjelennek a furcsa matricákat megmagyarázó, a Gépbolt tényleges termékkínálatát bemutató kreatívok, majd ezekkel párhuzamosan elindul egy különleges nyereményjáték is. A felhasználók a nanosite-okban található kaparós sorsjegyet lekaparva apró ajándékokat nyerhetnek, illetve részt vehetnek a fődíj sorsolásán is. A kreatív itt sem nélkülözi a speciális elemeket: a felhasználók ajándékukhoz az áruház vásárlási folyamatán keresztül juthatnak hozzá (természetesen ingyen), amely segítségével kockázatok nélkül ismerkedhetnek meg a webes vásárlás folyamatával.
A Gépbolt üzemeltetője a kampány ideje alatt számos hardver tematikájú site-on szponzorációs tevékenységet is folytat.
www.carnation.hu
Carnation: netbank után gepbolt.hu
A Carnation tervezte és kivitelezte Magyarország legújabb webes hardver áruháza – www.gepbolt.hu –online és offline elemeket egyaránt alkalmazó kampányának kreatívjait, és végzi a kampány koordinációját.
Mi vár a magyar gazdaságra a választások után?
Tényleg elkerülhetetlen lesz a megszorítás?
Online Klasszis Klub élőben Bokros Lajossal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!
2025. december 10. 15:30
Véleményvezér
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala
A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből
A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.
Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot
A magyar képviselőknek nem tetszett az európai hadiipar közös fejlesztése.
Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet
Már Egészségügyi Minisztériuma sincs az országnak.
Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait
Nemcsak a Tisza párt kezel külföldön adatokat.