Bankkártyával is fizethetnek a szigetlakók

Első alkalommal a Sziget Fesztiválok történelmében 10 kártyaelfogadóhely és öt ATM automata áll rendelkezésükre a szigetlakóknak.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

A Sziget területén további hat nagyobb vendéglátóhely várja a kártyabirtokost, ha plasztiklapjával szeretné kiegyenlíteni étel-ital számláját, feltölteni mobiltelefon egyenlegét vagy emléktárgyra szert tenni a Sziget ajándékboltban.

„Idén 10 bankkártya-elfogadóhely (POS terminál) áll a fiatalok rendelkezésére, hogy készpénz nélkül is minden szükséges dolgot megvásároljanak. Ezen kívül öt ATM bankautomata továbbra is a készpénzfelvételt szolgálja a Szigeten. Az elfogadóhelyeket a MasterCard, a MasterCard Electronic és a Maestro emblémák jelölik." – mondta Mihalszky Anikó a MasterCard Europe Magyarországért és Horvátországért felelős marketing menedzsere. „A MasterCard, a MasterCard Electronic és Maestro bankkártya-tulajdonosok kedvezménnyel vásárolhatnak koktélokat, sőt a bankkártyás vásárláskor kapott bizonylatok ajándékokra válthatóak majd a MasterCard Sátorban." – tette hozzá.

Egy bizonylatért cserébe napvédősapkát, ötért pólót kaphat a kártyabirtokos. A három bizonylatot összeggyűjtő fiataloknak a MasterCard Sátor fodrásza vidám, piros-sárga MasterCard frizurát készít. Aki pedig tizenöt darabbal jelentkezik, jutalma egy ötezer forinttal feltöltött bankkártya.

„Kutatásainkból kiderült, hogy a fiatalok sokkal jobban ismerik a bankkártyák előnyeit, mint az idősebb generációk, bár kártyájukat ők is elsősorban készpénzfelvételre használják. Kártyával leggyakrabban a hiper-, szupermarketekben, valamint butikokban szoktak vásárolni. Kétharmaduk még soha sem tapasztalt problémát kártyával történő fizetés közben, de ugyanakkor ők sokkal türelmetlenebbek, kritikusabbak, mint az idősebbek" - fogalmazott Mihalszky Anikó.

A MasterCard adatai alapján Magyarországon 2001-ben a 18-24 évesek közötti korosztály 4%-a, tavaly már 14%-a rendelkezett MasterCard márkájú kártyával. A 25-29 évesek közül két évvel ezelőtt még 13%, 2002-ben már 18%-uk birtokolt MasterCard típusú kártyát. A Maestro kártyával rendelkezők száma közel a duplájára emelkedett a 18-24 évesek körében az előző évi adatokhoz viszonyítva, míg a 25-29 éves korosztályban ez az arány nem változott.

Véleményvezér

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét 

A plakáthelyekre fókuszálódott a választási kampány.
Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.
Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?
Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban

Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban 

A „Nemo” hívójelű fiatal magyar önkéntes volt.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo