Az amerikai gazdaság köszöni, jól van

Áprilisban az elemzők által vártnál nagyobb mértékben, 0,9 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom az Egyesült Államokban az előző hónaphoz képest - közölte az amerikai kereskedelmi minisztérium.

Az elemzők átlagosan 0,5 százalékos áprilisi kiskereskedelmi forgalomnövekedést vártak a márciusi 1,4 százalékos bővülés után.

Szépen fejlődik az amerikai gazdaság (Fotó: Pixabay)

Az Egyesült Államokban az autóeladások nélküli kiskereskedelmi forgalom 0,6 százalékkal emelkedett áprilisban a márciusi jóval nagyobb, 2,1 százalékos növekedést követően. Az autó- és üzemanyageladások nélkül számítva a kiskereskedelmi forgalom 1 százalékkal nőtt áprilisban márciussal összevetve, amikor 1,2 százalékos bővülést jegyeztek fel.

A ruházati cikkek értékesítése 0,8 százalékkal nőtt, a sport- és hobbicikkeké 0,5 százalékkal csökkent, az autókereskedők eladásai ugyanakkor 2,2 százalékkal bővültek márciushoz képest.

Éves alapon a kiskereskedelmi forgalom 8,2 százalékkal nőtt áprilisban, ami gyorsulás a márciusi 7,3 százalékos bővüléshez képest.

Az Egyesült Államokban a lakossági fogyasztás generálja a gazdasági teljesítmény több mint kétharmadát, ezért a kiskereskedelmi forgalom alakulása fontos jelzőszám a növekedés megítéléséhez. (MTI)

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo