Bár a termékek árai országonként eltérőek lehetnek, az árcsökkentések a JYSK több mint 3000 üzletének mindegyikében megtalálhatók.
„Az alvás és a lakberendezés területén a skandináv dizájnról vagyunk ismertek, és üzleti modellünk lényege, hogy mindig népszerű termékeket kínálunk akciósan, nagyon kedvező áron. Szeretnénk megkönnyíteni a vásárlók számára, hogy továbbra is a JYSK-öt válasszák, miközben tudják, hogy áraink mindig versenyképesek. Ezért nagyon örülök, hogy ennyi termék árát tudjuk csökkenteni" - mondja Jørgen Lund.
Magyarországon is csökkentek az árak
A JYSK így Magyarországon is több, alapvető lakberendezési termék árát csökkentette az elmúlt időszakban. Augusztus vége óta közel 750 „Mindig Alacsony Ár” feliratú termék ára csökkent a JYSK-nél, átlagosan közel 15 százalékkal.
„Rendszeresek az akciók az üzletekben, de fontosnak tartjuk, hogy a termékek egy része minden nap, ugyanazon az alacsony áron legyen elérhető, ezért vezettük be a „Mindig Alacsony Ár” termékeket a JYSK-nél. A nehezebb gazdasági helyzet miatt azonban itt, a „Mindig Alacsony Ár” termékeknél csökkentettük az árakat az elmúlt időszakban. Ezeknek a termékeknek közel 50 százaléka átlagosan közel 15 százalékkal kedvezőbb áron érhető el az augusztus végén érvényes árhoz képest. Ezek között olyan alapvető termékek is megtalálhatóak, mint az ágyneműk, háztartási aprócikkek, bútorok, így például szekrények és kanapék - mondta Szimeiszter Sándor, a JYSK Magyarországért, Ausztriáét és Görögországért felelős country directora.