Árháború az IKEA és a JYSK között

Jelentősen csökkentette az árakat a JYSK, a dán kiskereskedelmi üzletlánc annak érdekében, hogy a termékek továbbra is megfizethetőek és versenyképesek maradjanak. A választék több mint 60 százalékában lettek olcsóbbak a termékek globálisan, így a Mindig Alacsony Áron rögzített termékeknél is mérséklődtek az árak az elmúlt időszakban.

A JYSK több mint 4 ezer terméket forgalmaz a matracoktól és kerti bútoroktól kezdve az olyan lakberendezési cikkekig, mint a vázák, műnövények és szőnyegek. A JYSK adatai szerint a termékek több mint felénél csökkentek az árak a tavalyi évhez képest.

A termékek 60 százalékának csökkent az ára (Fotó: JYSK)
A termékek 60 százalékának csökkent az ára (Fotó: JYSK)

„Az a célunk, hogy a vásárlók elsőszámú választása legyünk, amikor a lakberendezésről van szó. Az elmúlt évek során sok más vállalathoz hasonlóan mi is tapasztaltuk, hogy a költségek az egész üzletágunkban növekedtek, részben az infláció és a globális bizonytalanság miatt. Ezeknek a költségeknek a nagy részét a JYSK viselte, mert azt szeretnénk, hogy áraink mindig versenyképesek legyenek. Ezért a népszerű termékek széles skáláján még tovább csökkentettük az amúgy is alacsony árainkat" - mondta Jørgen Lund, a JYSK marketingért, értékesítésért és terjeszkedésért felelős ügyvezető alelnöke. 

Mindig Alacsony Áron további 300 termék

A JYSK célja, hogy a skandináv minőségi termékeket mindenki számára elérhetővé tegye, éppen ezért hozta létre a JYSK a „Mindig Alacsony Ár” kategóriájú termékeket. Ebben a kategóriában az árat különösen versenyképes szinten rögzítik. A JYSK 2023-ban 300 termékkel, 1200-ról 1500-ra növelte az ebbe a kategóriába tartozó termékek számát, ami egy JYSK üzlet teljes választékának akár felét is jelenti. Az elmúlt év során pedig ebben a kategóriában az árak világszerte a termékek több mint 65 százalékánál csökkentek.

Véleményvezér

Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban

Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban 

80 felett már nincs sok esélyünk.
A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben

A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben 

A francia elnök keményen beszólt az európai gazdaságpolitikának.
Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága

Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága 

A kormány tavalyi, többször módosított hiánycélja sem teljesült.
Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják

Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják 

Lassan mulatságba fullad a magyar elit kommunikációs vergődése.
Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben

Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben 

Nem álom, valóság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo