Árháború az IKEA és a JYSK között

Jelentősen csökkentette az árakat a JYSK, a dán kiskereskedelmi üzletlánc annak érdekében, hogy a termékek továbbra is megfizethetőek és versenyképesek maradjanak. A választék több mint 60 százalékában lettek olcsóbbak a termékek globálisan, így a Mindig Alacsony Áron rögzített termékeknél is mérséklődtek az árak az elmúlt időszakban.

A JYSK több mint 4 ezer terméket forgalmaz a matracoktól és kerti bútoroktól kezdve az olyan lakberendezési cikkekig, mint a vázák, műnövények és szőnyegek. A JYSK adatai szerint a termékek több mint felénél csökkentek az árak a tavalyi évhez képest.

A termékek 60 százalékának csökkent az ára (Fotó: JYSK)
A termékek 60 százalékának csökkent az ára (Fotó: JYSK)

„Az a célunk, hogy a vásárlók elsőszámú választása legyünk, amikor a lakberendezésről van szó. Az elmúlt évek során sok más vállalathoz hasonlóan mi is tapasztaltuk, hogy a költségek az egész üzletágunkban növekedtek, részben az infláció és a globális bizonytalanság miatt. Ezeknek a költségeknek a nagy részét a JYSK viselte, mert azt szeretnénk, hogy áraink mindig versenyképesek legyenek. Ezért a népszerű termékek széles skáláján még tovább csökkentettük az amúgy is alacsony árainkat" - mondta Jørgen Lund, a JYSK marketingért, értékesítésért és terjeszkedésért felelős ügyvezető alelnöke. 

Mindig Alacsony Áron további 300 termék

A JYSK célja, hogy a skandináv minőségi termékeket mindenki számára elérhetővé tegye, éppen ezért hozta létre a JYSK a „Mindig Alacsony Ár” kategóriájú termékeket. Ebben a kategóriában az árat különösen versenyképes szinten rögzítik. A JYSK 2023-ban 300 termékkel, 1200-ról 1500-ra növelte az ebbe a kategóriába tartozó termékek számát, ami egy JYSK üzlet teljes választékának akár felét is jelenti. Az elmúlt év során pedig ebben a kategóriában az árak világszerte a termékek több mint 65 százalékánál csökkentek.

Véleményvezér

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.
Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok

Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok 

EU-párti győzelem a moldovai választásokon.
Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött

Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött 

Elfajzott-e a Fidesz, ez a kérdés uralja a közbeszédet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo