Árháború az IKEA és a JYSK között

Jelentősen csökkentette az árakat a JYSK, a dán kiskereskedelmi üzletlánc annak érdekében, hogy a termékek továbbra is megfizethetőek és versenyképesek maradjanak. A választék több mint 60 százalékában lettek olcsóbbak a termékek globálisan, így a Mindig Alacsony Áron rögzített termékeknél is mérséklődtek az árak az elmúlt időszakban.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A JYSK több mint 4 ezer terméket forgalmaz a matracoktól és kerti bútoroktól kezdve az olyan lakberendezési cikkekig, mint a vázák, műnövények és szőnyegek. A JYSK adatai szerint a termékek több mint felénél csökkentek az árak a tavalyi évhez képest.

A termékek 60 százalékának csökkent az ára (Fotó: JYSK)
A termékek 60 százalékának csökkent az ára (Fotó: JYSK)

„Az a célunk, hogy a vásárlók elsőszámú választása legyünk, amikor a lakberendezésről van szó. Az elmúlt évek során sok más vállalathoz hasonlóan mi is tapasztaltuk, hogy a költségek az egész üzletágunkban növekedtek, részben az infláció és a globális bizonytalanság miatt. Ezeknek a költségeknek a nagy részét a JYSK viselte, mert azt szeretnénk, hogy áraink mindig versenyképesek legyenek. Ezért a népszerű termékek széles skáláján még tovább csökkentettük az amúgy is alacsony árainkat" - mondta Jørgen Lund, a JYSK marketingért, értékesítésért és terjeszkedésért felelős ügyvezető alelnöke. 

Mindig Alacsony Áron további 300 termék

A JYSK célja, hogy a skandináv minőségi termékeket mindenki számára elérhetővé tegye, éppen ezért hozta létre a JYSK a „Mindig Alacsony Ár” kategóriájú termékeket. Ebben a kategóriában az árat különösen versenyképes szinten rögzítik. A JYSK 2023-ban 300 termékkel, 1200-ról 1500-ra növelte az ebbe a kategóriába tartozó termékek számát, ami egy JYSK üzlet teljes választékának akár felét is jelenti. Az elmúlt év során pedig ebben a kategóriában az árak világszerte a termékek több mint 65 százalékánál csökkentek.

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo