A MÁV-nál belebuktak

A MÁV-START Zrt. új vezérigazgatót, az igazgatóság és a felügyelő bizottság pedig új elnököket és tagokat kapott.

Honnan kerít pénzt a kormány a 14. havi nyugdíjra?
Mit okoznak a kedvezményes hitelek?
Lesz ítélet az MNB-botrányban a választásokig?

Online Klasszis Klub élőben Simor Andrással!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi jegybankelnököt!

2025. november 12. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A MÁV START Zrt. vezérigazgatói feladatait február elsejétől Kozák Tamás látja el, aki eddig a nemrég sikeresen privatizált MÁV Cargo Zrt. hasonló posztját töltötte be. Tőle és a MÁV START Zrt. vezetésétől utasbarát szemléletet vár el a miniszter, aki szerint alapvetően nem pénz kérdése, hogy a szerelvények tisztábbak, a pénztárak előtti sorok rövidebbek, a vonatok pontosabbak legyenek.

Kákosy Csaba szerint január 2-án nem az okozott problémát, hogy egy téves időjárási helyzetértékelésnek köszönhetően kevesebb vonat járt, hanem az, hogy a vasúttársaság nem kezelte megfelelően a kialakult helyzetet, nem tájékoztatta megfelelően sem a pályaudvarokon várakozó utasokat, sem a nagyközönséget. A miniszter ezért kezdeményezte 2008. január 3-án a MÁV-START Zrt. igazgatósági tagjainak felmentését, a felügyelő bizottság megújítását.

A MÁV-START Zrt. megújult igazgatóságának tagjai:

Csepi Lajos, elnök (Közlekedésfejlesztési Koordinációs Központ, főigazgató)

Gecser Ottó (Brokernet Holding Zrt., vezérigazgató-helyettes)

Kovács László (Gazdasági és Közlekedési Minisztérium, intelligens közlekedési rendszerek szakértője)

Kovácsné Egedi Éva (Pénzügyminisztérium, vagyongazdálkodási főosztályvezető)

Kozák Tamás (MÁV-START Zrt., vezérigazgató)

Müller János (Bankszövetség, vezető tanácsadó)

Jándi Péter (MÁV Zrt., kabinetfőnök)

 

A MÁV-START Zrt. megújult felügyelő bizottságának tagjai:

Aba Botond (Közlekedéstudományi Intézet, személyközlekedési igazgató)

Dabóczi Kálmán (Gazdasági és Közlekedési Minisztérium, főosztályvezető Közszolgáltatások Szervezése Főosztály)

Tímár János (Nemzeti Közlekedési Hatóság, szakmai főtanácsadó)

Fridrich Imre (munkavállalók képviselője, Vasutasok Szakszervezete)

Halasi Zoltán (munkavállalók képviselője, VDSZSZ Szolidaritás)

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo