A MÁV-nál belebuktak

A MÁV-START Zrt. új vezérigazgatót, az igazgatóság és a felügyelő bizottság pedig új elnököket és tagokat kapott.

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A MÁV START Zrt. vezérigazgatói feladatait február elsejétől Kozák Tamás látja el, aki eddig a nemrég sikeresen privatizált MÁV Cargo Zrt. hasonló posztját töltötte be. Tőle és a MÁV START Zrt. vezetésétől utasbarát szemléletet vár el a miniszter, aki szerint alapvetően nem pénz kérdése, hogy a szerelvények tisztábbak, a pénztárak előtti sorok rövidebbek, a vonatok pontosabbak legyenek.

Kákosy Csaba szerint január 2-án nem az okozott problémát, hogy egy téves időjárási helyzetértékelésnek köszönhetően kevesebb vonat járt, hanem az, hogy a vasúttársaság nem kezelte megfelelően a kialakult helyzetet, nem tájékoztatta megfelelően sem a pályaudvarokon várakozó utasokat, sem a nagyközönséget. A miniszter ezért kezdeményezte 2008. január 3-án a MÁV-START Zrt. igazgatósági tagjainak felmentését, a felügyelő bizottság megújítását.

A MÁV-START Zrt. megújult igazgatóságának tagjai:

Csepi Lajos, elnök (Közlekedésfejlesztési Koordinációs Központ, főigazgató)

Gecser Ottó (Brokernet Holding Zrt., vezérigazgató-helyettes)

Kovács László (Gazdasági és Közlekedési Minisztérium, intelligens közlekedési rendszerek szakértője)

Kovácsné Egedi Éva (Pénzügyminisztérium, vagyongazdálkodási főosztályvezető)

Kozák Tamás (MÁV-START Zrt., vezérigazgató)

Müller János (Bankszövetség, vezető tanácsadó)

Jándi Péter (MÁV Zrt., kabinetfőnök)

 

A MÁV-START Zrt. megújult felügyelő bizottságának tagjai:

Aba Botond (Közlekedéstudományi Intézet, személyközlekedési igazgató)

Dabóczi Kálmán (Gazdasági és Közlekedési Minisztérium, főosztályvezető Közszolgáltatások Szervezése Főosztály)

Tímár János (Nemzeti Közlekedési Hatóság, szakmai főtanácsadó)

Fridrich Imre (munkavállalók képviselője, Vasutasok Szakszervezete)

Halasi Zoltán (munkavállalók képviselője, VDSZSZ Szolidaritás)

Véleményvezér

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.
Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség 

Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.
Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában

Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában 

Tragikusan teljesít az Orbán-kormány.
A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly

A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly 

Nem jön össze a kisebb infláció.
Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül

Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül 

Ma már nincs ingyen semmi, a rezsicsökkentés se.
Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja

Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja 

Most már Szlovákia is támogatja Ukrajna EU tagságát.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo