A lengyelek megvétele után jön Magyarország

A CS Cargo Csoport stratégiájának középpontjában Közép-Kelet-Európa áll, amely magában foglalja a magyar piacon való részvétel erősítését is.

A cseh érdekeltségű CS Cargo Csoport száz százalékos tulajdonrészt szerzett a főként Lengyelország déli területén működő logisztikai TSL Unitrans nevű cégben. Az akvizíció nem csupán a lengyel területen, hanem az egész térségben a pozíció erősödését jelenti.

A logisztikai cég további stratégiájának középpontjában a közép -és kelet-európai régió áll, amely magában foglalja a magyar piacon való részvétel erősítését is. A cégnek ez már a második sikeres szállítmányozással és logisztikával foglalkozó külföldi cégfelvásárlása.A felek egyet értettek abban, hogy a tranzakció vételárát nem hozzák nyilvánosságra.

Ami a magyarországi terveket illeti, a CS Cargo leányvállalataként hazánkban működő CS Cargo Hungary Zrt. rövid távú, 2008-as tervei közé tartozik a 2,1 millió eurós forgalom elérése, valamint a jelenlegi 20 gépjárműből álló flotta növelése. Az elkövetkezendő három évben a Cs Cargo szervezeti méretét és piaci részesedését is növelni kívánja Magyarországon. Itthon közben a kormány és a fuvarozók képviselői között tárgyalások kezdődtek, miután a fuvarozók kormányzati lépéseket szorgalmaznak a elmúlt hetek jelentős üzemanyag áremelkedéseinek hatására.

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo