A Volvo után a Renault is pozitív eredményeket jelentett

Az előző évinél kisebb értékesítési volumen mellett növelte forgalmát az idei harmadik negyedévben a Renault-csoport a honlapján publikált jelentés szerint.

A Renault-csoport a július-szeptemberi harmadik negyedévben 9,782 milliárd euró értékesítési árbevételt ért el, 20,5 százalékkal magasabbat az egy évvel korábbi 8,120 milliárd eurónál. A negyedévben a Renault 481 ezer járművet adott el, 2,4 százalékkal kevesebbet az egy évvel korábbi 493 ezernél.

Az orosz piac elveszítésén is túl vannak (Fotó: Renault)
Az orosz piac elveszítésén is túl vannak (Fotó: Renault)

A 20,5 százalékos forgalomnövekedéshez 12,8 százalékponttal járultak hozzá az áremelések.

A Renault forgalmi adatai már nem tartalmazzák az orosz Avtovaz autógyár eredményét. A 2021 harmadik negyedévi bázist az Avtovaz 537 millió eurós és Renault Oroszország 330 millió eurós akkori forgalmával csökkentették. (MTI)

Véleményvezér

Svédország gazdasági csodája

Svédország gazdasági csodája 

A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.
A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.
Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo