A Tesla eladása csökkent a Volkswagené nőtt

A Volkswagen csoport (VW) tavaly 12 százalékkal, 9,24 millió járművet értékesített tavaly a világon.

Változó hazai szabályozás: mit vár el az Ön cégétől a hatóság?
Sokakat érint - jöjjön el!

Klasszis Talks & Wine - Fenntarthatóság 2025 ősz

2025. szeptember 17.

Részletek itt >

A cég közleménye szerint az értékesítés minden fontos régióban nőtt, így Észak-Amerikában 18 százalékkal, Nyugat-Európában 21 százalékkal, Közép- és Kelet-Európában 14 százalékkal, a Közel-Keleten és Afrikában együttesen 29 százalékkal, Dél-Amerikában, illetve az ázsiai és csendes-óceáni térségben pedig (a szárazföldi Kína és Hongkong nélkül) 9 százalékkal bővült.

A hagyományos márkák újra jól teljesítenek (Fotó: Pixabay)
A hagyományos márkák újra jól teljesítenek (Fotó: Pixabay)

A leggyengébb növekedést Kínában regisztrálták, az eladott 3,2 millió autó 1,6 százalékos növekedésnek felelt meg. A VW-csoporthoz tartozó Audi értékesítése ugyanakkor 13,5 százalékkal, 728 ezer 600-ra ugrott Kínában.

A VW teljesen elektromos járműveinek (BEV) globális értékesítése tavaly 35 százalékkal, 770 ezerre emelkedett, részesedésük a teljes értékesítésből 8,3 százalékra nőtt a 2022. évi 6,9 százalékról.

A Volkswagen márka globális értékesítése 6,7 százalékkal, 4,87 millió járműre nőtt, ezen belül a BEV-ek eladásnövekedése 21,1 százalékkal, 394 ezerre bővült.

A Volkswagen csoport a múlt évre 9-9,5 millió autó eladását tervezte. (MTI)

Véleményvezér

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek 

Több mint 11 év munka kell egy átlagos budapesti lakáshoz.
Kormányváltó a hangulat Magyarországon

Kormányváltó a hangulat Magyarországon 

Rosszul áll a Fidesz szénája.
A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország

A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország 

Egykor önálló népek éltek a mai Oroszország nagy részén.
Hátul kullog Magyarország a diplomások számában

Hátul kullog Magyarország a diplomások számában 

A populizmus melegágya az iskolázatlanság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo