A Mol horvát leányának közel sem csökkent annyival az eredménye, mint az anyacégé

Az INA horvát olajipari vállalat konszolidált nettó nyeresége a 2023-as pénzügyi évben elérte a 250,3 millió eurót; 2022-höz képest az INA nettó eredménye 2,1 millió euróval, 0,8 százalékkal csökkent.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Emlékeztetett, hogy az INA első kereskedelmi célú naperőművének felavatása fenntartható dimenzióval bővítette a cég energiaportfólióját, jelezve a megújuló energiaforrások felé történő stratégiai elmozdulást. A termékpiacok fellendülése nyilvánvaló volt: a teljes értékesítés 8 százalékkal nőtt, a kiskereskedelmi értékesítés pedig figyelemre méltó, közel 20 százalékos növekedést ért el, ami a megnövekedett keresletnek és a virágzó turisztikai szezonnak tulajdonítható - tette hozzá.

Az INA stabil működésével és szilárd pénzügyi helyzetével továbbra is elkötelezett az előttünk álló bonyolult helyzetek kezelésében, és megragadja a további fejlődés és növekedés lehetőségeit - húzta alá Ortutay Zsuzsanna.

Az INA 49,08 százaléka a Molé, a magyar olajtársaság rendelkezik az irányítói jogokkal is a vállalatban. A cég 44,84 százaléka a horvát állam tulajdona. (MTI)

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo