Ami a kiszereléseket illeti: a családi és a multipack továbbra is a legnépszerűbb, idén azonban a cukrászdai fagylaltárak miatt az ún. impulz kategória – azaz a pálcikás és tölcséres multipackok, kis kiszerelésű jégkrémek – forgalomnövekedésére is számítani lehet, mert az otthoni fagylaltozás reneszánszát éli.
Az Auchan üzleteiben a vásárlók a helyben készült fagylaltválasztékot is megkóstolhatják, amely változatos ízekben és minőségi alapanyagokból készül. Az alapízek mellett olyan újdonságokat is ki lehet próbálni, mint a málna-kókuszt, a dubai stílusú csokoládét vagy a rebarbarás epret. Az ételérzékenységgel élők, vagy speciális étrendet tartók is válogathatnak a hűsítő finomságból, amivel a vásárlás nem csak praktikus, hanem élvezetes program lehet az egész család számára. Ráadásul az Auchanban készült fagylaltból egy gombóc 450 forintba kerül, ami a cukrászdai árakhoz képest igen kedvező.
„Az ár szempontjából azt tapasztaljuk, hogy a megszokott, kedvelt termékek árát nézik meg a vevők, és nem az a lényeg számukra, hogy melyik jégkrém a legolcsóbb. Az is látszik, hogy nem csak azok böngészik át a címkét, akik valamilyen ételérzékenységgel rendelkeznek, hanem azok is, akik minden téren tudatosabban választanak élelmiszert. A jégkrémet vásárlók jellemzően nyitottak az újdonságokra, az új ízvilágokra, de azért a klasszikus csoki, eper, citrom, vanília verhetetlen. Népszerűek a családi kiszerelésű, elkülönülő ízekből álló jégkrémek, illetve az ismert és közkedvelt édességmárkák jégkrém változatai is” – tette hozzá Nagy Attila értékesítési igazgató.