A klímaváltozás legnagyobb nyertese a jégkrém

A meteorológusok szerint megint forró nyárra készülhetünk, amivel indul a jégkrémszezon is. Az Auchan szakértői úgy látják, hogy a jégkrémfogyasztás azonban a csúcsidőszakon kívül is növekvő tendenciát mutat. A vásárlók nem csak hűsítő nyalánkságként, hanem egyre inkább desszertként tekintenek a jégkrémre ősszel és télen is. Természetesen a nyár azért kiugró időszaka ennek a termékkategóriának. Leginkább az íz a meghatározó választási szempont, ezt követi az ár, illetve a vásárlás célja.

Ami a kiszereléseket illeti: a családi és a multipack továbbra is a legnépszerűbb, idén azonban a cukrászdai fagylaltárak miatt az ún. impulz kategória – azaz a pálcikás és tölcséres multipackok, kis kiszerelésű jégkrémek – forgalomnövekedésére is számítani lehet, mert az otthoni fagylaltozás reneszánszát éli.

Az Auchan üzleteiben a vásárlók a helyben készült fagylaltválasztékot is megkóstolhatják, amely változatos ízekben és minőségi alapanyagokból készül. Az alapízek mellett olyan újdonságokat is ki lehet próbálni, mint a málna-kókuszt, a dubai stílusú csokoládét vagy a rebarbarás epret. Az ételérzékenységgel élők, vagy speciális étrendet tartók is válogathatnak a hűsítő finomságból, amivel a vásárlás nem csak praktikus, hanem élvezetes program lehet az egész család számára. Ráadásul az Auchanban készült fagylaltból egy gombóc 450 forintba kerül, ami a cukrászdai árakhoz képest igen kedvező.

„Az ár szempontjából azt tapasztaljuk, hogy a megszokott, kedvelt termékek árát nézik meg a vevők, és nem az a lényeg számukra, hogy melyik jégkrém a legolcsóbb. Az is látszik, hogy nem csak azok böngészik át a címkét, akik valamilyen ételérzékenységgel rendelkeznek, hanem azok is, akik minden téren tudatosabban választanak élelmiszert. A jégkrémet vásárlók jellemzően nyitottak az újdonságokra, az új ízvilágokra, de azért a klasszikus csoki, eper, citrom, vanília verhetetlen. Népszerűek a családi kiszerelésű, elkülönülő ízekből álló jégkrémek, illetve az ismert és közkedvelt édességmárkák jégkrém változatai is” – tette hozzá Nagy Attila értékesítési igazgató.

Véleményvezér

A Fidesz az elmúlt öt év költekezését részben forintleértékelésből fedezte

A Fidesz az elmúlt öt év költekezését részben forintleértékelésből fedezte 

Első helyen az ipari termelői árak drágulásában.
Sorra történnek robbanások az orosz árnyékflotta tankerein

Sorra történnek robbanások az orosz árnyékflotta tankerein 

Immár a tengereken is folyik a háború.
Jönnek a Budapest-logós Pride pólók

Jönnek a Budapest-logós Pride pólók 

Az Orbán Viktorral szembeni ellenállás kereskedelmi vetületet kap.
Hadházy Ákos szerint személyenként 80 ezer forintos büntetésre számíthatnak a Pride résztvevői

Hadházy Ákos szerint személyenként 80 ezer forintos büntetésre számíthatnak a Pride résztvevői 

Bár egyetlen gyermeket nem ért sérelem a Pride miatt a résztvevők gigabüntetést kapnak.
Elképesztő nagyságú adófizetői pénzt kapott Áder János alapítványa

Elképesztő nagyságú adófizetői pénzt kapott Áder János alapítványa 

A Fidesz politikusai nem tudják ott hagyni az állami zsíros bödönt.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo