A vásárlók a visszakapott pénzen kívül a személyre szabottabb marketingnek köszönhetően sokkal relevánsabb üzenetekkel találkozhatnak, hiszen a brandek célzottabban tudnak kommunikálni, azaz senki nem futhat bele olyan reklámokba a rendszeren belül, amik teljesen irrelevánsak a számára.
Órákon belül kapjuk vissza a pénzünket
A cashback hazai létjogosultságát jól szemlélteti a RECASH mobilapplikáció iránti kereslet: az indulás óta eltelt szűk másfél év alatt marketingkampány nélkül is 30 ezer feletti organikus regisztrációt könyveltek el, ami az ötletgazdák legoptimistább várakozásait is felülmúlta.
A RECASH mobilapp segítségével nem kell többé üzletenként különböző kártyákat felmutatni a kasszáknál vagy QR-kódok beolvasásával bajlódni, ugyanis a regisztrált felhasználók automatikus pénzvisszatérítéshez jutnak minden bankkártyás fizetést követően. Zádor Balázs alapítója elmondta, az innováció ötletét az adta, hogy nem érezték elég hatékonynak a meglévő pontgyűjtő rendszereket. Az általuk megálmodott rendszerben a hozzájuk csatlakozott partnereknél viszont tényleg semmit nem kell a felhasználóknak tenniük azért, hogy úgynevezett cashbackben, azaz pénzvisszatérítésben részesüljenek. Ráadásul a felhasználók a visszakapott pénzt teljesen szabadon használhatják fel, mely jócskán eltér a megszokott hűségprogramoktól, ahol csak az adott márkánál költhető el a kapott kedvezmény.
„Európai szinten egy nagyon új piacon vetettük meg a lábunkat, ezért is egyedülálló a kontinensen az, amit mi megvalósítottunk. Gyakorlatilag az ázsiai és amerikai adatszabályozásnál jóval szigorúbb környezetben tudjuk működtetni az adatvagyont úgy, hogy azzal a felhasználóknak is kedvezünk. Nemcsak kényelmesebb, hanem megtérülőbb megoldás ez a különféle hűségpontok gyűjtésénél” – mutatott rá a szakember.