3,5 ezer számhordozót mértek

Júliusban 61 ezerrel nőtt az ügyfélszám a magyar mobilpiacon. A Pannon és a T-Mobile piaci részesedése csökkent, a Vodafone-é ebből adódóan nőtt.

Az idei év júliusában a mobil-előfizetések száma 61 ezerrel nőtt, így a hónap végén a három szolgáltató ügyfeleinek száma összesen 11 millió 601 ezer volt és 100 lakosra 115,5 előfizetés jutott az egy évvel korábbi 102,3 után közölte a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH). Július végére a hívás fogadására alkalmas (aktív) SIM-kártyák száma alapján a Pannon piaci részesedése az előző havi 35,22 százalékról 35,20 százalékra, T-Mobile részesedése pedig 44,03 százalékról 43,94 százalékra csökkent, míg a Vodafone részesedése 20,75 százalékról 20,86 százalékra nőtt.

A forgalmazásban részt vevő, azaz az utolsó három hónapban forgalmat generáló előfizetések száma 2008. július végén 10 millió 339 ezer volt, 77 ezerrel több, mint egy hónappal előbb. A forgalmazásban részt vevő előfizetések száma alapján a T-Mobile piacrészesedése 45,93 százalékról 44,73 százalékra, a Pannoné 33,27 százalékról 33,17 százalékra csökkent, Vodafone részesedése viszont 21,80 százalékról 22,11 százalékra emelkedett. A három mobilszolgáltató ügyfelei 2008 júliusában 3 549 számot hordoztak. A Nemzeti Hírközlési Hatóság adatai szerint a mobilszámok 2004. május elseje óta igénybe vehető hordozhatósága eddig összesen 223 234 számot érintett.

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo