Gigadugóktól tartanak a svájciak

A svájci kormány 16 milliárd frankot fordít a következő 10 évben útépítésre – ennek keretében mindenhol háromsávosra bővítik a nagyvárosokat összekötő autópályákat.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A felmérések szerint növekvő zsúfoltsággal, akár többórás dugókkal kell majd számolni, ha nem bővítik, fejlesztik az autópályák és autóutak jelenleg 1800 kilométeres hálózatát.

Kép: Pixabay

A program alapján a Zürichet, Bernt és Baselt összekötő autópályákat maradéktalanul 2x3 sávosra kell bővíteni, akárcsak a Francia-Svájcban a Lausanne és Genf közötti, keleten a Winterthur–Sankt Gallen, délen pedig a Bellinzonától az olasz határig vezető szakaszt.

Új autópálya épülne a következő években Bern és Luzern között, kikerülve Zürichet. A Genf, Lausanne és Basel térségében lévő autópályákat és autóutakat összekötik egymással.

(Forrás: Swissinfo)

Jeget olvaszt és áramot termel a jövő útja
A jövő útja áramot termel, elnyeli a zajt, és elolvasztja a jeget. Köln közelében megnyitották Németország első ilyen, napelemes útját.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo