A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. által januárban kiírt nyílt közbeszerzés részévé teszi a nyomvonal-kijelölő kormányrendelet alapdokumentációjának elkészítését is. A nyomvonal a megelőző 11. és 10. számú főút közötti szakasz tervezett solymári végszelvényétől indul, és az M0 autóút-1. számú főút-M1 autópálya csomópontrendszeréhez kell csatlakoznia. Az útszakasz 18 kilométer hosszú, és 2-szer 2 forgalmi sávos, leálló sávval mindkét oldalon. A tervezési sebesség 90 kilométer/óra.
Az ajánlatkérő a legalacsonyabb összegű ajánlatot választotta, ez is duplája volt az eredetileg becsült nettó 100 millió forintos összegnek. A nyertes Unitef-Útteszt konzorcium ugyanis nettó 198 millió forintért vállalta a munkát. A felek a szerződést március 27-én megkötötték.