Legyen az Öné 2010 legzöldebb irodája!

A KÖVET Egyesület negyedik alkalommal hirdeti meg a Zöld Iroda Versenyt, amelyre 2010. február 1-jéig nevezhet bármely szervezet, ahol irodai munka folyik. A verseny célja, hogy a résztvevő irodákban feltárják és csökkentsék a működéssel járó környezeti terheléseket és a keletkező hulladékokat, valamint környezettudatos gondolkodást alakítsanak ki a dolgozók körében.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Egy környezettudatos iroda dolgozói törekednek arra, hogy a lehető legkevesebb környezetterheléssel járjon a munkahelyük működése; környezetbarát eszközöket és tisztítószereket használnak, utazáshoz előnyben részesítik a tömegközlekedést vagy a kerékpárt. De nemcsak nekik lehet fontos, hogy csökkentsék az energiafelhasználást, a papír- és vízfogyasztást, kevesebb hulladékot termeljenek; ami keletkezik, azt különválogatva gyűjtsék.

Három hónap zöldülésre

A Zöld Iroda Verseny során, a zöld utat választó szervezetek (vállalatok, intézmények, civil szervezetek) számára a KÖVET Egyesület eszköztárat, módszert és szaktudást biztosít a javulási lehetőségek azonosításához és a fejlődés nyomon követéséhez. A versenyző irodáknak három hónap áll rendelkezésükre (2010. februártól áprilisig), hogy a lehető legtöbbet fejlesztve az iroda működésén és a dolgozók szokásain, Zöld Irodává válhassanak.

A verseny indulásakor a jelentkezőknek olyan tesztet és dolgozói kérdőívet kell kitölteniük, amely alapján a KÖVET szakértői felmérik a pályázó irodák jelenlegi állapotát, összegyűjtve a legnagyobb segítségre szoruló területeket és a problémák orvoslására szolgáló lehetséges megoldásokat. A versenyzők munkáját a KÖVET által kiadott Zöld iroda kézikönyv segíti, melyet minden benevező iroda megkap. A felmérést követően félnapos műhelymunka keretében adódik lehetőség a felmerülő kérdések megvitatására, és a verseny ideje alatt folyamatos tanácsadással támogatja a KÖVET a pályázókat. A verseny az állapotfelmérő kérdőívek ismételt kitöltésével és helyszíni bejárással zárul 2010 áprilisában, amikor a szakértők megvizsgálják, hogy az egyes versenyzők milyen mértékű javulást értek el, mennyire használták ki a szervezetben rejlő lehetőségeket a „zöldebb" működés érdekében.

A Zöld Iroda Versenyre 2010-ben a következő négy kategóriában várják a nevezéseket:

  • Nagyvállalati iroda (több mint 25 irodai alkalmazott esetén)
  • Kisvállalati iroda (kevesebb mint 25 irodai alkalmazott esetén)
  • Nagy non-profit iroda (több mint 50 irodai alkalmazott esetén)
  • Kis non-profit iroda (kevesebb mint 50 irodai alkalmazott esetén)

Minden kategóriában két nyertest hirdet ki a KÖVET. Aki a legtöbbet tudott változtatni a kiindulási állapotához képest a verseny ideje alatt a „Legtöbbet Zöldült Iroda", aki viszont a legtöbb pontot gyűjti a végső értékelés során, a „2010 Zöld Irodája" címre válik esélyessé.

A kategóriák legjobbjainak járó díjakat a Zöld Iroda Kiállításon, 2010. május 18-án ünnepélyes keretek között adják át, ahol a hazai irodaszer-, irodabútor-, tisztítószer-, irodatechnikai berendezés gyártók és forgalmazók környezetbarát termékeinek seregszemléje várja az odalátogatókat. A kiállítás központi témája 2010-ben a környezetbarát működéssel elérhető megtakarítási lehetőségek, amellyel a szervezők arra kívánják felhívni a figyelmet, hogy ami jó a környezetnek, az előnyére válhat az iroda kasszájának is.

Véleményvezér

Magyartól rettegnek az oroszok

Magyartól rettegnek az oroszok 

A magyar név megint szép lesz, legalábbis Ukrajnában már az.
Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo