Korcsolyával és utalvánnyal erősítik a zöld gondolkodást

„Zöld a sulid?" címmel 2009. szeptember 11-től 2010. január 11-ig hulladék-visszaváltó versenyt hirdet a Tesco-Global Áruházak Zrt. A „Zöld a sulid?" akció folytatása a korábbi „Ki lesz a zöldebb?", valamint a „Szomjazik a nyereményekre?" elnevezésű kampányoknak.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Tesco-Global Áruházak Zrt. 2009 januárjában, elsőként vezette be a PET-palackok és alumínium dobozok visszaváltási rendszerét, melyet folyamatosan kiterjeszt egyre több áruházára. E lépés a vállalat környezetvédelmi politikájának egyik fontos eredménye, amely immár 49 áruházban elérhető.

A „Zöld a sulid?" őszi-téli verseny a diákokat szólítja meg. Ismét a fiatal korosztály szorgalmára és a környezetvédelem iránti nyitottságára számít az áruházlánc, amely a nebulók által összegyűjtött 200-200 db PET-palack és alumíniumdoboz visszaváltása alkalmával egy-egy pecsétet ad a www.ecotesco.hu weboldalról letölthető pecsétgyűjtő füzetbe. 5 db füzetet összegyűjtve, azokat postára adva a résztvevők nyereménysorsoláson vesznek részt, melynek fődíja egy fergeteges korcsolyabuli sztárfellépővel. További két iskola egyenként 300 ezer forintos Tesco vásárlási utalványt nyerhet.

Véleményvezér

Magyartól rettegnek az oroszok

Magyartól rettegnek az oroszok 

A magyar név megint szép lesz, legalábbis Ukrajnában már az.
Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo