Korcsolyával és utalvánnyal erősítik a zöld gondolkodást

„Zöld a sulid?" címmel 2009. szeptember 11-től 2010. január 11-ig hulladék-visszaváltó versenyt hirdet a Tesco-Global Áruházak Zrt. A „Zöld a sulid?" akció folytatása a korábbi „Ki lesz a zöldebb?", valamint a „Szomjazik a nyereményekre?" elnevezésű kampányoknak.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A Tesco-Global Áruházak Zrt. 2009 januárjában, elsőként vezette be a PET-palackok és alumínium dobozok visszaváltási rendszerét, melyet folyamatosan kiterjeszt egyre több áruházára. E lépés a vállalat környezetvédelmi politikájának egyik fontos eredménye, amely immár 49 áruházban elérhető.

A „Zöld a sulid?" őszi-téli verseny a diákokat szólítja meg. Ismét a fiatal korosztály szorgalmára és a környezetvédelem iránti nyitottságára számít az áruházlánc, amely a nebulók által összegyűjtött 200-200 db PET-palack és alumíniumdoboz visszaváltása alkalmával egy-egy pecsétet ad a www.ecotesco.hu weboldalról letölthető pecsétgyűjtő füzetbe. 5 db füzetet összegyűjtve, azokat postára adva a résztvevők nyereménysorsoláson vesznek részt, melynek fődíja egy fergeteges korcsolyabuli sztárfellépővel. További két iskola egyenként 300 ezer forintos Tesco vásárlási utalványt nyerhet.

Véleményvezér

Főhet szegény Orbán Viktor feje

Főhet szegény Orbán Viktor feje 

Ez ám a meglepetés, mégiscsak Putyin a háborúpárti.
Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint

Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint 

Újabb botrány, lesz-e felelős?
Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo