Korcsolyával és utalvánnyal erősítik a zöld gondolkodást

„Zöld a sulid?" címmel 2009. szeptember 11-től 2010. január 11-ig hulladék-visszaváltó versenyt hirdet a Tesco-Global Áruházak Zrt. A „Zöld a sulid?" akció folytatása a korábbi „Ki lesz a zöldebb?", valamint a „Szomjazik a nyereményekre?" elnevezésű kampányoknak.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

A Tesco-Global Áruházak Zrt. 2009 januárjában, elsőként vezette be a PET-palackok és alumínium dobozok visszaváltási rendszerét, melyet folyamatosan kiterjeszt egyre több áruházára. E lépés a vállalat környezetvédelmi politikájának egyik fontos eredménye, amely immár 49 áruházban elérhető.

A „Zöld a sulid?" őszi-téli verseny a diákokat szólítja meg. Ismét a fiatal korosztály szorgalmára és a környezetvédelem iránti nyitottságára számít az áruházlánc, amely a nebulók által összegyűjtött 200-200 db PET-palack és alumíniumdoboz visszaváltása alkalmával egy-egy pecsétet ad a www.ecotesco.hu weboldalról letölthető pecsétgyűjtő füzetbe. 5 db füzetet összegyűjtve, azokat postára adva a résztvevők nyereménysorsoláson vesznek részt, melynek fődíja egy fergeteges korcsolyabuli sztárfellépővel. További két iskola egyenként 300 ezer forintos Tesco vásárlási utalványt nyerhet.

Véleményvezér

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.
Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?
Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban

Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban 

A „Nemo” hívójelű fiatal magyar önkéntes volt.
Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra

Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra 

Trump most Ukrajnára koncentrál majd.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo