Korcsolyával és utalvánnyal erősítik a zöld gondolkodást

„Zöld a sulid?" címmel 2009. szeptember 11-től 2010. január 11-ig hulladék-visszaváltó versenyt hirdet a Tesco-Global Áruházak Zrt. A „Zöld a sulid?" akció folytatása a korábbi „Ki lesz a zöldebb?", valamint a „Szomjazik a nyereményekre?" elnevezésű kampányoknak.

A Tesco-Global Áruházak Zrt. 2009 januárjában, elsőként vezette be a PET-palackok és alumínium dobozok visszaváltási rendszerét, melyet folyamatosan kiterjeszt egyre több áruházára. E lépés a vállalat környezetvédelmi politikájának egyik fontos eredménye, amely immár 49 áruházban elérhető.

A „Zöld a sulid?" őszi-téli verseny a diákokat szólítja meg. Ismét a fiatal korosztály szorgalmára és a környezetvédelem iránti nyitottságára számít az áruházlánc, amely a nebulók által összegyűjtött 200-200 db PET-palack és alumíniumdoboz visszaváltása alkalmával egy-egy pecsétet ad a www.ecotesco.hu weboldalról letölthető pecsétgyűjtő füzetbe. 5 db füzetet összegyűjtve, azokat postára adva a résztvevők nyereménysorsoláson vesznek részt, melynek fődíja egy fergeteges korcsolyabuli sztárfellépővel. További két iskola egyenként 300 ezer forintos Tesco vásárlási utalványt nyerhet.

Véleményvezér

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán 

A bicskei rendőrök a szakmaiság csúcsán járnak.
A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo