A szomszéd irodája nem mindig zöldebb

Több mint 20 résztvevővel indul a Zöld Iroda Verseny a KÖVET szervezésében, melynek célja, hogy környezet- és emberbarát irodai működés kialakítására ösztönözze a vállalatokat és az önkormányzatokat.

A Zöld Iroda Versenybe bekapcsolódó szervezeteknek két hónap áll rendelkezésükre, hogy irodájukat környezeti szempontok szerint alakítsák át - áll a KÖVET szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményében. A verseny kezdetén a KÖVET szakértői félnapos műhelymunka keretében segítenek eligazodni a Zöld Iroda alapismereteiben, és ötleteket adnak a környezetbarát megoldások bevezetéséhez.

A nagyvállalatok között olyan indulók vannak, mint a Coca-Cola Beverages, a KPMG, az Alcoa-Köfém, a Chinoin és a Fővárosi Vízművek, kisvállalati kategóriában többek között a Kinnarps Hungary, a Clarity Consulting és a Braun&Partners Network. (Hogyan lehet környezettudatos egy cég? Mennyire figyelnek erre a hazai vállalatok? Innen megtudhatja!)

Széles az indulók palettája 

"Közép-Európa vezető CSR stratégiai tanácsadójaként különösen fontos számunkra, hogy saját működésünkkel is jó példát mutassunk ügyfeleinknek és partnereinknek. Célunk a folyamatos fejlődés a környezeti tudatosság terén is, ehhez szolgáltat kitűnő alkalmat a Zöld Iroda Verseny. A verseny jó lehetőség arra is, hogy saját munkatársaink ötletein túl a KÖVET szakértelmét és tapasztalatait is hasznosíthassuk" - mondta Radácsi László, a B&P CSR management ügyvezető partnere.

"Azért csatlakoztunk a Zöld Iroda Versenyhez, hogy ne csak műsorainkban beszéljünk a környezetvédelem és a társadalmi felelősségvállalás fontosságáról, de vállalatként magunk is tegyünk a környezetért" - mondta Tóth Gábor, a Gazdasági Rádió kereskedelmi igazgatója.

Dombóvár Város Önkormányzata szintén részt vesz a versenyen. Szabó Loránd polgármester hangsúlyozta, hogy a természeti értékek védelmére és a környezetvédelemre kiemelt figyelmet fordít a település. A Zöld Iroda Versenyt az aktív cselekvés és a szemléletformálás eszközének tartja, amely illeszkedik a város stratégiájába.

Immár kilenc éve

A "2008 Zöld Irodája" díjat a tavasszal megrendezésre kerülő Zöld Iroda Kiállításon vehetik át a győztesek. A szervezők a kiállításon és a program honlapján, a megújult www.zoldiroda.hu portálon is lehetőséget biztosítanak a legjobb intézkedések bemutatására. A Zöld Iroda Programot a KÖVET szakértői dolgozták ki 1999-ben, azóta számos irodában segítették a program sikeres bevezetését.

A Zöld Iroda Verseny médiatámogatója a Piac és Profit magazin, Ma és Holnap folyóirat, az origo vállalkozói negyed, a Facility management szaklap és a Gazdasági Rádió.

Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.
Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak 

Bajban a kulturális és innovációs miniszter.
Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen

Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen 

Európa végére süllyedtünk.
Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen

Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen 

Az ügyeskedők nagy korszaka jöhet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo