Véradás a szívbarát munkahelyen

A "Szívbarát Munkahely 2007" díj nyertese a munkatársak javaslatára 2008. március 5 - re nyilvános véradást szervezett saját és a cégcsoportba tartozó vállalatok számára, melyen 26 kolléga vett részt.

A Mediaedge:cia Hungary médiaügynökség újra tanubizonyságot tett társadalmi felelősségvállalásáról.

A véradás helyszíne a vállalat nagytárgyalója volt, a vérvételhez szükséges szakmai hátteret pedig a Vöröskereszt szakemberei biztosították.

A Mediaedge:cia Hungary ezen akciójával is szeretné bebizonyítani, hogy a CSR tevékenységek tárháza korlátlan, hiszen egy kis kreativitással és erőfeszítéssel minden vállalat könnyed lépéseket tehet a környezettudatosság és társadalmi felelősségvállalás magasabb szintje felé.

Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.
Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak 

Bajban a kulturális és innovációs miniszter.
Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen

Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen 

Európa végére süllyedtünk.
Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen

Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen 

Az ügyeskedők nagy korszaka jöhet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo