Végre mindent megtudhatunk a hazai multikról

Idén indult a Braun & Partners Network által, nemzetközi partnerek támogatásával kidolgozott globális Good CSR 2008 program. Az egyedülálló összefogás lehetőséget biztosít a csatlakozott 25 vállalat számára, hogy rövid fenntarthatósági jelentésben számoljanak be érintettjeiknek gazdasági, társadalmi és környezeti teljesítményükről, és ezzel támogassák, terjesszék a felelős üzleti működés jó gyakorlatait.

"Hiszünk abban, hogy a fenntarthatóság, az átláthatóság, a felelős működés, azaz a CSR (Corporate Social Responsibility = Vállalatok társadalmi felelősségvállalása) nem divat és szép szó, hanem elkötelezettség és tett, a huszonegyedik században az üzleti működés elengedhetetlen és az érintettjeink által elvárt formája" - áll a Braun & Partners Network szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményében.

A résztvevők ennek megfelelően fontosnak tartják, hogy lehetőséget biztosítsanak tízmilliónyi érintettüknek - Magyarország lényegében valamennyi polgárának -, hogy képet és információt kapjanak arról, hogy mit és miként tesznek a felelős működés érdekében.

A legelterjedtebb nemzetközi jelentéstételi szabványnak, a Global Reporting Initiative standardnak megfelelő rövid jelentések közzétételével hiteles tájékoztatást adnak magukról a cégek, lehetőséget biztosítva arra, hogy érintettek összevethessék az adatokat és információkat és így maguk is értékelhessék a teljesítményüket.

A rövid jelentéseket tartalmazó kötet, a külön-külön a vállalatok érintettjeihez eljuttatott jelentések, a legkiemelkedőbb CSR teljesítmények díjazása, valamint a felelősségvállalás ügyét népszerűsítő kampány, azaz a Good CSR 2008 Program alapvetően a felelősségvállalás ügyét tartja fontosnak, és így a szűkebb és tágabb környezetünket, a gazdasági, társadalmi és környezeti értelemben egyaránt fenntartható Magyarországot szolgálja - olvasható a közleményben.

A nemzetközi program Magyarországon indul el először.

A résztvevő cégek:
Allianz Hungária Biztosító Zrt., Állami Autópálya Kezelő Zrt., Braun & Partners Kft., CIB Közép-Európai Nemzetközi Bank Zrt., Coca-Cola Beverages Magyarország Kft., Garantiqa Hitelgarancia Zrt., Generali-Providencia Biztosító Zrt., Holcim Hungária Zrt., Hoya Lens Hungary Zrt., Magyar Telekom Távközlési Nyrt., Magyar Villamos Művek Zrt., Market Építő Zrt., MKB Bank Zrt., Nexon Kft., OTP Bank Nyrt., Pannon GSM Távközlési Zrt., PrintXBudavár Zrt., Raiffeisen Bank Zrt., Richter Gedeon Vegyészeti Gyár Nyrt., Sicontact Kft., Synergon Informatika Nyrt., UNIQA Biztosító Zrt., Vaillant Saunier Duval Kft., Vodafone Magyarország Mobil Távközlési Zrt.

Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.
Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak 

Bajban a kulturális és innovációs miniszter.
Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen

Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen 

Európa végére süllyedtünk.
Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen

Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen 

Az ügyeskedők nagy korszaka jöhet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo