Végre mindent megtudhatunk a hazai multikról

Idén indult a Braun & Partners Network által, nemzetközi partnerek támogatásával kidolgozott globális Good CSR 2008 program. Az egyedülálló összefogás lehetőséget biztosít a csatlakozott 25 vállalat számára, hogy rövid fenntarthatósági jelentésben számoljanak be érintettjeiknek gazdasági, társadalmi és környezeti teljesítményükről, és ezzel támogassák, terjesszék a felelős üzleti működés jó gyakorlatait.

"Hiszünk abban, hogy a fenntarthatóság, az átláthatóság, a felelős működés, azaz a CSR (Corporate Social Responsibility = Vállalatok társadalmi felelősségvállalása) nem divat és szép szó, hanem elkötelezettség és tett, a huszonegyedik században az üzleti működés elengedhetetlen és az érintettjeink által elvárt formája" - áll a Braun & Partners Network szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményében.

A résztvevők ennek megfelelően fontosnak tartják, hogy lehetőséget biztosítsanak tízmilliónyi érintettüknek - Magyarország lényegében valamennyi polgárának -, hogy képet és információt kapjanak arról, hogy mit és miként tesznek a felelős működés érdekében.

A legelterjedtebb nemzetközi jelentéstételi szabványnak, a Global Reporting Initiative standardnak megfelelő rövid jelentések közzétételével hiteles tájékoztatást adnak magukról a cégek, lehetőséget biztosítva arra, hogy érintettek összevethessék az adatokat és információkat és így maguk is értékelhessék a teljesítményüket.

A rövid jelentéseket tartalmazó kötet, a külön-külön a vállalatok érintettjeihez eljuttatott jelentések, a legkiemelkedőbb CSR teljesítmények díjazása, valamint a felelősségvállalás ügyét népszerűsítő kampány, azaz a Good CSR 2008 Program alapvetően a felelősségvállalás ügyét tartja fontosnak, és így a szűkebb és tágabb környezetünket, a gazdasági, társadalmi és környezeti értelemben egyaránt fenntartható Magyarországot szolgálja - olvasható a közleményben.

A nemzetközi program Magyarországon indul el először.

A résztvevő cégek:
Allianz Hungária Biztosító Zrt., Állami Autópálya Kezelő Zrt., Braun & Partners Kft., CIB Közép-Európai Nemzetközi Bank Zrt., Coca-Cola Beverages Magyarország Kft., Garantiqa Hitelgarancia Zrt., Generali-Providencia Biztosító Zrt., Holcim Hungária Zrt., Hoya Lens Hungary Zrt., Magyar Telekom Távközlési Nyrt., Magyar Villamos Művek Zrt., Market Építő Zrt., MKB Bank Zrt., Nexon Kft., OTP Bank Nyrt., Pannon GSM Távközlési Zrt., PrintXBudavár Zrt., Raiffeisen Bank Zrt., Richter Gedeon Vegyészeti Gyár Nyrt., Sicontact Kft., Synergon Informatika Nyrt., UNIQA Biztosító Zrt., Vaillant Saunier Duval Kft., Vodafone Magyarország Mobil Távközlési Zrt.

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo