Továbblép a Coca-Cola

A Coca-Cola Magyarország a B&P CSR management stratégiai tanácsadó céget bízta meg társadalmi felelősségvállalási (CSR) kommunikációs feladatainak ellátásával.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az együttműködés célja, hogy a Coca-Cola Magyarország tovább növelje CSR kezdeményezései átláthatóságát, elfogadottságát, hatékonyságát, és CSR tevékenysége még jobban építsen a legjobb nemzetközi és magyarországi felelősségvállalási gyakorlatok tapasztalataira. Az együttműködés keretében a B&P CSR management a céget több ágon is támogatja társadalmi felelősségvállalással kapcsolatos, több éve megalapozott tevékenységében.

Nemzetközi tapasztalatok szerint a vállalatok pénzügyi és piaci mérőszámai mellett társadalmi, környezetvédelmi és etikai teljesítményük is egyre inkább a sikeres működés alapjává válik. Egyre több cég ismeri fel, hogy a huszonegyedik század egyik legjelentősebb kihívása a hosszú távon fenntartható fejlődés, a társadalmi értékek beépítése az üzleti működésbe. A Coca-Cola Magyarország ezen kihívásokra válaszolva 2008 novemberében jelenteti meg több éve sikeresen folytatott CSR tevékenységével kapcsolatosan első magyarországi CSR jelentését a Good CSR 2008 program keretében.

"Piaci sikereink alapja érintettjeink igényeinek, elvárásainak megértése. Miközben az elmúlt években több szakmai díjjal is elismerték a felelős működés érdekében tett erőfeszítéseinket, tisztában vagyunk vele, hogy tovább kell lépnünk." - közölte Pogány Éda, a Coca-Cola Magyarország kommunikációs igazgatója.

Radácsi László, a B&P CSR management ügyvezetője kiemelte: "Büszkék vagyunk arra, hogy az ország egyik legfejlettebb CSR kultúrájával rendelkező vállalata úgy ítélte meg, hogy segítségére lehetünk a továbblépésben. Jó érzés egy olyan vállalattal együttműködni, amely számára a CSR messze több divatnál, és rendszereinek fejlesztésével is jó példával jár elöl."

Véleményvezér

Magyartól rettegnek az oroszok

Magyartól rettegnek az oroszok 

A magyar név megint szép lesz, legalábbis Ukrajnában már az.
Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo