Továbblép a Coca-Cola

A Coca-Cola Magyarország a B&P CSR management stratégiai tanácsadó céget bízta meg társadalmi felelősségvállalási (CSR) kommunikációs feladatainak ellátásával.

A legforróbb, legaktuálisabb téma az üzleti életben!
Fenntarthatóság 2024 – ESG: a szabályozási kihívástól az üzleti lehetőségig

Jöjjön el és hallgassa meg a legjobb szakértőket,
ismerje meg a vállalatok és a pénzügyi szektor legjobb gyakorlatait!

2024. október 1. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az együttműködés célja, hogy a Coca-Cola Magyarország tovább növelje CSR kezdeményezései átláthatóságát, elfogadottságát, hatékonyságát, és CSR tevékenysége még jobban építsen a legjobb nemzetközi és magyarországi felelősségvállalási gyakorlatok tapasztalataira. Az együttműködés keretében a B&P CSR management a céget több ágon is támogatja társadalmi felelősségvállalással kapcsolatos, több éve megalapozott tevékenységében.

Nemzetközi tapasztalatok szerint a vállalatok pénzügyi és piaci mérőszámai mellett társadalmi, környezetvédelmi és etikai teljesítményük is egyre inkább a sikeres működés alapjává válik. Egyre több cég ismeri fel, hogy a huszonegyedik század egyik legjelentősebb kihívása a hosszú távon fenntartható fejlődés, a társadalmi értékek beépítése az üzleti működésbe. A Coca-Cola Magyarország ezen kihívásokra válaszolva 2008 novemberében jelenteti meg több éve sikeresen folytatott CSR tevékenységével kapcsolatosan első magyarországi CSR jelentését a Good CSR 2008 program keretében.

"Piaci sikereink alapja érintettjeink igényeinek, elvárásainak megértése. Miközben az elmúlt években több szakmai díjjal is elismerték a felelős működés érdekében tett erőfeszítéseinket, tisztában vagyunk vele, hogy tovább kell lépnünk." - közölte Pogány Éda, a Coca-Cola Magyarország kommunikációs igazgatója.

Radácsi László, a B&P CSR management ügyvezetője kiemelte: "Büszkék vagyunk arra, hogy az ország egyik legfejlettebb CSR kultúrájával rendelkező vállalata úgy ítélte meg, hogy segítségére lehetünk a továbblépésben. Jó érzés egy olyan vállalattal együttműködni, amely számára a CSR messze több divatnál, és rendszereinek fejlesztésével is jó példával jár elöl."

Véleményvezér

Orbán Viktor szerint Orbán Balázs hibázott

Orbán Viktor szerint Orbán Balázs hibázott 

Orbán Balázs méretes ostobaságot mondott, de nem csak egyet.
1660 forint/gombóc fagylaltáron dorbézoltak közpénzből egészségügyi dolgozók

1660 forint/gombóc fagylaltáron dorbézoltak közpénzből egészségügyi dolgozók 

Nincs jobb egy finom fagyinál horroráron közpénzből.
Magyar Péter lopással vádolja az Orbán-klánt

Magyar Péter lopással vádolja az Orbán-klánt 

A lopás mértéke akkora, hogy abból számos közszolgáltatást rendbe lehetne hozni.
Egy nagyváros, ahol új szabályokkal egyszerre csökkentették az albérletek árait és a hajléktalanok számát

Egy nagyváros, ahol új szabályokkal egyszerre csökkentették az albérletek árait és a hajléktalanok számát 

A nagyvárosok túlszabályozottsága gátolja a fejlődést.
Közeleg a megújuló ingyenáram korszaka

Közeleg a megújuló ingyenáram korszaka 

Az atomlobbi nem örül a lehetőségnek.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo