Az együttműködés célja, hogy a Coca-Cola Magyarország tovább növelje CSR kezdeményezései átláthatóságát, elfogadottságát, hatékonyságát, és CSR tevékenysége még jobban építsen a legjobb nemzetközi és magyarországi felelősségvállalási gyakorlatok tapasztalataira. Az együttműködés keretében a B&P CSR management a céget több ágon is támogatja társadalmi felelősségvállalással kapcsolatos, több éve megalapozott tevékenységében.
Nemzetközi tapasztalatok szerint a vállalatok pénzügyi és piaci mérőszámai mellett társadalmi, környezetvédelmi és etikai teljesítményük is egyre inkább a sikeres működés alapjává válik. Egyre több cég ismeri fel, hogy a huszonegyedik század egyik legjelentősebb kihívása a hosszú távon fenntartható fejlődés, a társadalmi értékek beépítése az üzleti működésbe. A Coca-Cola Magyarország ezen kihívásokra válaszolva 2008 novemberében jelenteti meg több éve sikeresen folytatott CSR tevékenységével kapcsolatosan első magyarországi CSR jelentését a Good CSR 2008 program keretében.
"Piaci sikereink alapja érintettjeink igényeinek, elvárásainak megértése. Miközben az elmúlt években több szakmai díjjal is elismerték a felelős működés érdekében tett erőfeszítéseinket, tisztában vagyunk vele, hogy tovább kell lépnünk." - közölte Pogány Éda, a Coca-Cola Magyarország kommunikációs igazgatója.
Radácsi László, a B&P CSR management ügyvezetője kiemelte: "Büszkék vagyunk arra, hogy az ország egyik legfejlettebb CSR kultúrájával rendelkező vállalata úgy ítélte meg, hogy segítségére lehetünk a továbblépésben. Jó érzés egy olyan vállalattal együttműködni, amely számára a CSR messze több divatnál, és rendszereinek fejlesztésével is jó példával jár elöl."