Te tudod, hol a határ?

Együttműködést hívott életre a Heineken Hungária Zrt., az Európai Ifjúsági Kutató-, Szervezetfejlesztő és Kommunikációs Központ (EIKKA), az Est Média Group, valamint a Sziget Kft. A „Tudod hol a határ? Láss tisztán, dönts felelősséggel!" szlogennel futó program elindítói közös célkitűzésüknek tekintik, hogy az alkoholproblémák kialakulásának szempontjából legkritikusabbnak tekinthető fiatalfelnőtt korosztály figyelmét felhívják a mértéktelen és felelőtlen alkoholfogyasztás veszélyeire, valamint a körültekintően, felelősségteljesen meghozott döntések fontosságára.

A nyári fesztiválok idejére időzített kezdeményezés újszerűsége abban rejlik, hogy a közös célért látszólag egymástól távol álló szervezetek vállalták a csapatmunkát: az alkoholgyártóból, a fiatalfelnőttek életmódját kutató szociológus társaságból, a fiatalok közösségi szórakozásának teret biztosító programszervezőből, valamint a programokat kommunikáló médiatulajdonosból álló team közös összefogással, célzott kutatással és preventív kommunikációval kívánja felhívni a fiatalfelnőttek figyelmét az előttük álló kihívásokra.

A program keretében elindított weboldalon a fiatalok megtalálhatják az alkoholfogyasztással kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat, amelyek ismeretében elkerülhetőek a felelőtlen és mértéktelen alkoholfogyasztás útvesztői. A körültekintően, felelősen és önállóan meghozott fogyasztói döntések elősegítése érdekében a program a fiatalok helyes életvezetése mellett a témával foglalkozó szakemberek és a média munkáját is segíti: az ifjúságkutatás eszközeivel olyan tényszerű és újszerű adatokat kíván összegyűjteni, amelyek lehetővé teszik a fiatalfelnőttekre jellemző feszültségoldó technikák közül az alkoholfogyasztási szokások, tendenciák és motivációk mélyebb megismerését. E célkitűzés jegyében a holahatar.hu oldalon indult többek között az a kutatás is, amely a fiatalfelnőttek alkoholfogyasztási szokásait a közösség befolyásoló erejének kontextusában hivatott vizsgálni.

Az érdekes és értékes információkat ígérő kutatássorozat természetesen kiemelt figyelemmel kíséri a fesztiválok közönségét: az EIKKA szociológusai a soproni VOLT után a Heineken Balaton Sound fesztiválon is interjúztak. A kutatássorozat eredményei természetesen elérhetőek lesznek a program weboldalán, ahol helyet kapott az a tematikus videóblog is, amely a Heineken Balaton Sound fesztiválon készült.

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo