Szép és jó, de van még mit tanulni a cégeknek

A KÖVET Egyesület a CSR Europe partnerszervezeteként első ízben rendezte meg a CSR Piac kiállítást 2009. május 14-én, amely lehetőséget adott a vállalatoknak arra, hogy a társadalmi felelősségvállalás terén elért eredményeiket szakmai kiállítás keretében mutassák be.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A CSR Marketplace a brüsszeli központú CSR Europe által 2005-ben útjára indított kezdeményezés, ahol a vállalatok a társadalmi felelősségvállalás területén megoldandó kihívásaikat, problémáikat és az azokra bevezetett megoldásokat mutatják be a nagyközönségnek. Az európai CSR Piacot a CSR Europe Brüsszelben rendezi meg, melynek mintájára nemzeti partnerszervezetei már nyolc országban szerveztek hasonló kiállítást. A magyar CSR Piac célja, hogy kötetlen, élvezetes formában összegezze Magyarország vállalatainak eredményeit, és platformot teremtsen a hazai CSR kultúra hatékony továbbfejlesztéséhez. Kiállítási lehetőséghez pályázati úton juthattak a vállalatok, amelyeket szakértő zsűri bírált el. „Az érdeklődés minden várakozásunkat felülmúlta, mely igazolta, hogy van igény újfajta szemléletre és a vállalatok is üdvözlik a valódi tapasztalatcsere lehetőségét. Közel 50 vállalat 90 esettanulmánnyal pályázott a CSR Piacon, melyek közül most 41 vállalat 67 CSR intézkedését és „valóban felelős" vállalatvezetési elveit ismerhetik meg a kiállítás látogatói" - mondta köszöntő beszédében Petrik Ida, a KÖVET ügyvezetőigazgató-helyettese.

Díjazottaak

A kiállításon a Coloplast Hungary vehette át a 2009 Valóban Felelős Vállalata díjat, a KKV különdíjat a Bakos Faipari Egyéni Cég nyerte el. CSR intézkedések kategóriában nem hirdettek győztest. „A Coloplast Hungary a zsűri egybehangzó véleménye alapján érdemelte ki a 2009 Valóban Felelős Vállalata díjat, a Bakos Faipari Egyéni Cég pedig a kis- és középvállalatok körében tett tanúbizonyságot felelős vállalati működéséről. CSR intézkedés kategóriában nem díjaztunk, mert a számos benyújtott pályázat között több kiváló pályamunka is volt, melyek közül nem tudott a zsűri egyet, mint legkiválóbbat megnevezni, ugyanakkor egy sem volt, amely valamennyi bírálati szempontnak tökéletesen megfelelt volna.

A CSR hazánkban alig fél évtizede van a vállalati és szakmai közbeszéd fókuszában, ezért van még mit tanulni arról, hogy milyen egy felelős, vagy intézkedéseivel legalábbis abba az irányba törekvő vállalat" - mondta Petrik Ida a zsűri értékeléséről. A rendezvényen a látogatók is szavazhattak a legjobb megoldásokra, a Közönségdíjjal a Zwack Unicum Nyrt-t jutalmazták. A kiállító cégek CSR receptjeit kiadvány formájában is megismerhetik a látogatók „CSR Piac 2009 katalógus" címmel, ill. a honlapon adatbázis formájában bárki számára hamarosan nyilvánosak lesznek. A CSR Piac kiállítás szén-dioxid semlegesítése a Zero Impact® program keretében valósul meg. A kiállítás lebonyolítása során kibocsátott szén-dioxidot új erdőterületek létrehozásával és azok hosszútávú védelmével kompenzálják. A hazai kiállítás a Dreher, Holcim és MOL kiemelt támogatásával, a Magyar Posta és a Terbe Design támogatásával valósult meg.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo