Schmidt, Hankiss, Novák: Rajtad is múlik!

Közel 800 jelölő által beküldött több mint 150 témából választotta ki a Médiaunió Kuratóriuma a 2009-es év társadalmi célú mega-kampányának témáját. A Schmidt Mária, Hankiss Elemér, Kepes András, Novák Péter és Rudolf Péter alkotta grémium által választott téma az egyéni felelősségvállalás, "Rajtad is múlik!" szlogennel, mely az egészségmegőrzés, a megelőzés népszerűsítésére fókuszál. A Médiaunió hamarosan pályázatot is hirdet a kampány kreatív munkáinak elkészítésére és a PR feladatok elvégzésére.

A magyar médiatörténetben eddig példátlan összefogásnak köszönhetően 2009-ben mintegy 6 milliárd forint értékű társadalmi célú kampány foglalkozik a Médiaunió Kuratóriuma által kiválasztott témával. A Kuratórium döntésével kapcsolatban Schmidt Mária, a grémium elnöke elmondta: "Számtalan nagyon komoly társadalmi problémát jeleztek az emberek. A konszenzust azonban úgy tudtuk megtalálni, ha olyan témát ajánlunk, melynek gyökerei szerteágazóak, és mai magyar társadalom számos problémájára rávilágítanak. A "Rajtad is múlik" témakör sok mindent magába foglal, de azért, hogy a kampány mégse aprózódjék el, az ügynökségek számára rövidesen kiírandó tenderben arra kérjük őket, hogy az egészségmegőrzés, a megelőzés témakörére fókuszáljanak, hiszen "Rajtad is múlik", hogy egészségesen élj, hogy vigyázz a szívedre, mert más nem teszi meg helyetted, neked kell figyelned önmagadra."

Az elkövetkezőkben a Médiaunió felkeresi azon civil szervezeteket illetve szakértőket, akik a témával kapcsolatos releváns üzenetek kidolgozásában közreműködhetnek illetve pályázatot ír ki a 2009-es kampány kreatív munkáinak elkészítésére, valamint a PR feladatok elvégzésére. Miután integrált ügynökségi munkát várnak, a szak-specifikus ügynökségek konzorciumban indulva jelentkezhetnek a nyilvános pályázatra, melynek során olyan partnereket keresnek, amelyek a kampány szervezését pro bono vállalják fel.

Véleményvezér

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.
Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot

Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot 

A magyar képviselőknek nem tetszett az európai hadiipar közös fejlesztése.
Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet

Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet 

Már Egészségügyi Minisztériuma sincs az országnak.
Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait 

Nemcsak a Tisza párt kezel külföldön adatokat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo