Schmidt, Hankiss, Novák: Rajtad is múlik!

Közel 800 jelölő által beküldött több mint 150 témából választotta ki a Médiaunió Kuratóriuma a 2009-es év társadalmi célú mega-kampányának témáját. A Schmidt Mária, Hankiss Elemér, Kepes András, Novák Péter és Rudolf Péter alkotta grémium által választott téma az egyéni felelősségvállalás, "Rajtad is múlik!" szlogennel, mely az egészségmegőrzés, a megelőzés népszerűsítésére fókuszál. A Médiaunió hamarosan pályázatot is hirdet a kampány kreatív munkáinak elkészítésére és a PR feladatok elvégzésére.

A magyar médiatörténetben eddig példátlan összefogásnak köszönhetően 2009-ben mintegy 6 milliárd forint értékű társadalmi célú kampány foglalkozik a Médiaunió Kuratóriuma által kiválasztott témával. A Kuratórium döntésével kapcsolatban Schmidt Mária, a grémium elnöke elmondta: "Számtalan nagyon komoly társadalmi problémát jeleztek az emberek. A konszenzust azonban úgy tudtuk megtalálni, ha olyan témát ajánlunk, melynek gyökerei szerteágazóak, és mai magyar társadalom számos problémájára rávilágítanak. A "Rajtad is múlik" témakör sok mindent magába foglal, de azért, hogy a kampány mégse aprózódjék el, az ügynökségek számára rövidesen kiírandó tenderben arra kérjük őket, hogy az egészségmegőrzés, a megelőzés témakörére fókuszáljanak, hiszen "Rajtad is múlik", hogy egészségesen élj, hogy vigyázz a szívedre, mert más nem teszi meg helyetted, neked kell figyelned önmagadra."

Az elkövetkezőkben a Médiaunió felkeresi azon civil szervezeteket illetve szakértőket, akik a témával kapcsolatos releváns üzenetek kidolgozásában közreműködhetnek illetve pályázatot ír ki a 2009-es kampány kreatív munkáinak elkészítésére, valamint a PR feladatok elvégzésére. Miután integrált ügynökségi munkát várnak, a szak-specifikus ügynökségek konzorciumban indulva jelentkezhetnek a nyilvános pályázatra, melynek során olyan partnereket keresnek, amelyek a kampány szervezését pro bono vállalják fel.

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo