Pinokkió a Szent János Kórházban

Immáron ötödik alkalommal indul útjára a K&H gyógyvarázs program, melynek része az országos gyermekszórakoztató mesejáték.

A legforróbb, legaktuálisabb téma az üzleti életben!
Fenntarthatóság 2024 – ESG: a szabályozási kihívástól az üzleti lehetőségig

Jöjjön el és hallgassa meg a legjobb szakértőket,
ismerje meg a vállalatok és a pénzügyi szektor legjobb gyakorlatait!

2024. október 1. Budapest

Részletek és jelentkezés

A már hagyományosnak tekinthető 15 állomásos gyerekeknek szóló előadássorozat minden évben más mesével látogat el a kórházakban fekvő kis betegekhez. A program az elmúlt évek során összesen 58 helyszínen több mint 2 000 gyermeknek csalt mosolyt az arcára. Pinokkió történetét a Szent János Kórházban mutatták be az Aranyló Színház tagjai.

A K&H Csoport K&H gyógyvarázs programjával elsősorban eszközbeszerzési lehetőséggel igyekszik segíteni a gyermekgyógyító intézmények orvosainak, ápolóinak munkáját. Mivel a korszerű műszerezettség mellett a gyógyulást a kis betegek lelkiállapota is befolyásolja, a K&H szórakoztató mesejátékkal és ajándékokkal szeretne a kórházban gyógyuló kiskirályoknak boldog perceket szerezni. Az anyagi támogatás mellett a pénzintézet ezzel is kíván tenni azért, hogy a jelen és a jövő társadalmának tagjai egyaránt teljes életet élhessenek.

Pom-pom és Pampalini után ebben az évben Pinokkió igyekszik a gyermekeket is bevonni az előadásba, hogy a történet aktív részeseivé válhassanak. Az Aranyló Színház június hónapban turnézik a Pinokkió című interaktív darabjával, így a kis betegek egy budapesti és tizennégy vidéki helyszínen találkozhatnak a művészekkel és a mindenki számára kedves fabábuval.

A művészek 2008. június 26-án a Szent János Kórház Gyermekosztályán szórakoztatták a kis betegeket. Az előadás mellé a K&H Bank helyi fiókvezetője ajándékokkal kedveskedett nekik. A kórház gyermekosztályán még nem járt a meseprogram, azonban az intézmény a 2006-ban bekerült a K&H gyógyvarázs díjazottai közé, így 2,8 millió forint értékben vásárolhatott egy darab bilirubin-koncentráció mérőt és egy kékfény-terápiás lámpát.

A K&H gyógyvarázs program pályázatát idén ötödik alkalommal írja ki a K&H Csoport. A tenderen gyermekgyógyító intézmények pályázhatnak gyermekmentő, illetve -ellátó műszerekre egyenként 5 millió forint értékben., A K&H éves szinten 25 millió forintot pályázat útján ítélt oda a rászoruló intézményeknek. A pályázat elsősorban az intézetek általános műszerbeszerzését segíti, de 2006-tól egy megnevezett gyermek-egészségügyi terület kiemelt figyelmet kap az értékelés végén, amely idén a centralizált gyermekügyeleteket végző gyermekkórházak és kórházi gyermekosztályok lesz.

A K&H Csoport az idei K&H gyógyvarázs pályázatát június 3-án hirdette meg, a tenderek leadásának határideje pedig ez év szeptember 15. A K&H Csoport, gyógyvarázs programja által immár 167 millió forint értékben 55 kórház, mentőszolgálat munkáját támogatta, műszerekkel és berendezésekkel.

A részletes tenderkiírás a www.kh.hu oldalon, azon belül a közösségi szerepvállalás menüpont alatt található, illetve igényelhető elektronikus levél formájában a [email protected] e-mail címről.

Véleményvezér

Orbán Viktor szerint Orbán Balázs hibázott

Orbán Viktor szerint Orbán Balázs hibázott 

Orbán Balázs méretes ostobaságot mondott, de nem csak egyet.
1660 forint/gombóc fagylaltáron dorbézoltak közpénzből egészségügyi dolgozók

1660 forint/gombóc fagylaltáron dorbézoltak közpénzből egészségügyi dolgozók 

Nincs jobb egy finom fagyinál horroráron közpénzből.
Magyar Péter lopással vádolja az Orbán-klánt

Magyar Péter lopással vádolja az Orbán-klánt 

A lopás mértéke akkora, hogy abból számos közszolgáltatást rendbe lehetne hozni.
Egy nagyváros, ahol új szabályokkal egyszerre csökkentették az albérletek árait és a hajléktalanok számát

Egy nagyváros, ahol új szabályokkal egyszerre csökkentették az albérletek árait és a hajléktalanok számát 

A nagyvárosok túlszabályozottsága gátolja a fejlődést.
Közeleg a megújuló ingyenáram korszaka

Közeleg a megújuló ingyenáram korszaka 

Az atomlobbi nem örül a lehetőségnek.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo