Nem mindegy, miképp isszunk alkoholt

A Dreher Sörgyárak Zrt. Magyarországon eddig példa nélküli kampányba kezd a felelős alkoholfogyasztás népszerűsítéséért. A program elsődleges célja az alkoholfogyasztással kapcsolatos tudatosság növelése a magyar lakosság körében. A Talmácsi Gábor együttműködésével megvalósuló kezdeményezés az egyéni felelősség középpontba állításával kíván társadalmi értéket teremteni.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Útjára indult a Dreher Sörgyárak Felelős Alkoholfogyasztás programja, melynek keretében a sörgyár Talmácsi Gábor, gyorsasági motoros világbajnokkal együttműködve, a felelős alkoholfogyasztásra hívja fel a felnőtt lakosság figyelmét.

Az alkoholtartalmú italok felelős, mértékletes fogyasztása pozitívan járulhat hozzá a felnőtt emberek életminőségéhez. Ugyanakkor a túlzott, felelőtlen alkoholfogyasztás negatív mentális, szociális vagy egészségügyi következményekkel járhat. A Dreher Sörgyárak Zrt. - mint alkoholos terméket gyártó vállalat, aktívan fellép a mértéktelen és felelőtlen alkoholfogyasztás ellen. Ezért, társadalmi szerepvállalásának újabb lépéseként, Magyarországon elsőként indít útjára egy olyan társadalmi értékteremtő programot, mely a felelős és kulturált alkoholfogyasztást és az egyéni felelősség kérdését helyezi a középpontba.

A program feladatának tekinti, hogy minél több emberrel ismertesse meg a felelős alkoholfogyasztás alapelveit. A Dreher Sörgyárak együttműködő partnere a program során Talmácsi Gábor, aki ismertsége révén kívánja minél több emberhez eljuttatni a kampány főbb üzeneteit, mondanivalóját. 

"A Dreher Sörgyárak Felelős Alkoholfogyasztás programjának mondanivalója nagyon egyszerű: felelősek vagyunk - önmagunkért és másokért is. Profi sportolóként tisztában vagyok azzal, mit jelent ez. Bármilyen döntést hozok is - a pályán vagy azon kívül - tudom, hogy döntésemnek következményei vannak, amelyek másokra is kihatnak" - mondta Talmácsi Gábor. "Ugyanez a helyzet az alkohol fogyasztás esetén is. Akkor is felelős vagyok, és felelősen kell döntenem. Tudnom kell, hogy mikor, hol és mennyit ihatok. Tudnom kell, hol a határ. Tisztán kell látnom tetteimet és azok következményeit!"

"Te is lásd tisztán tetteid!"

A program fő üzeneteit figyelemfelkeltő online és nyomtatott hirdetések formájában is igyekeznek a szervezők minél szélesebb rétegekhez eljuttatni. A hirdetéseken Talmácsi Gáborral találkozhatunk, aki saját tükörképével néz szembe. A "Te is lásd tisztán tetteid!" mottóval megjelenő hirdetések az egyéni felelősség kérdését helyezik a középpontba.

"A Dreher Sörgyárak Zrt, mint felelős vállalat, mindent megtesz annak érdekében, hogy növelje a fogyasztók alkoholos italokkal kapcsolatos tudatosságát, és népszerűsítse a felelős alkoholfogyasztást Magyarországon" - mondta Hector Gorosabel, a Dreher Sörgyárak Zrt. elnök-vezérigazgatója. "A Dreher Sörgyárak Felelős Alkoholfogyasztás program célja a fogyasztók figyelmének felhívása. Szeretnénk elérni, hogy olyan tudatos fogyasztóink legyenek, akik tisztában vannak az alkoholos italok fogyasztásának alapelveivel, és jó példaként szolgálnak környezetük, baráti körük és a jövő nemzedéke számára."

Véleményvezér

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.
A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében

A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében 

Szomorú társadalmi látlelet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo