Nem mindegy, miképp isszunk alkoholt

A Dreher Sörgyárak Zrt. Magyarországon eddig példa nélküli kampányba kezd a felelős alkoholfogyasztás népszerűsítéséért. A program elsődleges célja az alkoholfogyasztással kapcsolatos tudatosság növelése a magyar lakosság körében. A Talmácsi Gábor együttműködésével megvalósuló kezdeményezés az egyéni felelősség középpontba állításával kíván társadalmi értéket teremteni.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Útjára indult a Dreher Sörgyárak Felelős Alkoholfogyasztás programja, melynek keretében a sörgyár Talmácsi Gábor, gyorsasági motoros világbajnokkal együttműködve, a felelős alkoholfogyasztásra hívja fel a felnőtt lakosság figyelmét.

Az alkoholtartalmú italok felelős, mértékletes fogyasztása pozitívan járulhat hozzá a felnőtt emberek életminőségéhez. Ugyanakkor a túlzott, felelőtlen alkoholfogyasztás negatív mentális, szociális vagy egészségügyi következményekkel járhat. A Dreher Sörgyárak Zrt. - mint alkoholos terméket gyártó vállalat, aktívan fellép a mértéktelen és felelőtlen alkoholfogyasztás ellen. Ezért, társadalmi szerepvállalásának újabb lépéseként, Magyarországon elsőként indít útjára egy olyan társadalmi értékteremtő programot, mely a felelős és kulturált alkoholfogyasztást és az egyéni felelősség kérdését helyezi a középpontba.

A program feladatának tekinti, hogy minél több emberrel ismertesse meg a felelős alkoholfogyasztás alapelveit. A Dreher Sörgyárak együttműködő partnere a program során Talmácsi Gábor, aki ismertsége révén kívánja minél több emberhez eljuttatni a kampány főbb üzeneteit, mondanivalóját. 

"A Dreher Sörgyárak Felelős Alkoholfogyasztás programjának mondanivalója nagyon egyszerű: felelősek vagyunk - önmagunkért és másokért is. Profi sportolóként tisztában vagyok azzal, mit jelent ez. Bármilyen döntést hozok is - a pályán vagy azon kívül - tudom, hogy döntésemnek következményei vannak, amelyek másokra is kihatnak" - mondta Talmácsi Gábor. "Ugyanez a helyzet az alkohol fogyasztás esetén is. Akkor is felelős vagyok, és felelősen kell döntenem. Tudnom kell, hogy mikor, hol és mennyit ihatok. Tudnom kell, hol a határ. Tisztán kell látnom tetteimet és azok következményeit!"

"Te is lásd tisztán tetteid!"

A program fő üzeneteit figyelemfelkeltő online és nyomtatott hirdetések formájában is igyekeznek a szervezők minél szélesebb rétegekhez eljuttatni. A hirdetéseken Talmácsi Gáborral találkozhatunk, aki saját tükörképével néz szembe. A "Te is lásd tisztán tetteid!" mottóval megjelenő hirdetések az egyéni felelősség kérdését helyezik a középpontba.

"A Dreher Sörgyárak Zrt, mint felelős vállalat, mindent megtesz annak érdekében, hogy növelje a fogyasztók alkoholos italokkal kapcsolatos tudatosságát, és népszerűsítse a felelős alkoholfogyasztást Magyarországon" - mondta Hector Gorosabel, a Dreher Sörgyárak Zrt. elnök-vezérigazgatója. "A Dreher Sörgyárak Felelős Alkoholfogyasztás program célja a fogyasztók figyelmének felhívása. Szeretnénk elérni, hogy olyan tudatos fogyasztóink legyenek, akik tisztában vannak az alkoholos italok fogyasztásának alapelveivel, és jó példaként szolgálnak környezetük, baráti körük és a jövő nemzedéke számára."

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo