Napi egymilliót költ a Pannon jótékonyságra

A sport, a környezetvédelem és a kultúra támogatása mellett a cég a saját alkalmazottainak felelősségvállalására is kiemelt figyelmet fordít.

A Pannon éves Vállalati felelősségvállalási jelentése, amely immár a második alkalommal jelent meg, összefoglalja mindazt, amit szerteágazó vállalati felelősségvállalási tevékenysége keretében a Pannon tett és tesz jelenleg is. A cég 2007-ben 365 millió forintot költött társadalmi célokra, beleértve ebbe a sport és a kultúra támogatását, illetve az eszközadományok értéket is. Ezzel a felelős magyarországi nagyvállalatok élmezőnyébe tartozik.

A jelentés átfogó képet nyújt egyebek között arról, amit a Pannon a környezet védelme érdekében tesz. A "Közel a környezethez" nevet viselő programnak nem csupán a dolgozók környezettudatosságának erősítése a része, hanem a termék-promóciók környezeti hatásainak figyelembe vétele és minimálisra csökkentése, valamint a közvélemény tájékoztatása arról, hogy mit is tehetünk saját és globális környezetünk védelme érdekében.

A társadalmi befektetések közül kiemelendő a civil szervezetek, az oktatás, a kultúra és a sport támogatása. A Magyar Nemzeti Galéria, az acb galéria, a Pannon Példakép Alapítvány évi 12 díjazottja, a Szent Márton Gyermekmentő Szolgálat, a nemrégiben az "A" csoportba kerülést kiharcoló férfi jégkorong-válogatott, valamint a női kézilabda-válogatott csupán néhány példa a Pannon által támogatott egyesületek, intézmények széles skálájáról.

A vállalati felelősségvállalás sikeréhez, a mindennapokba való átültetéséhez elengedhetetlen, hogy a cég dolgozói is átvegyék és magukénak vallják ezeket az értékeket. A Pannon ennek érdekében egészséges és biztonságos munkakörnyezetet nyújt, amely segít a munka és a magánélet közötti egyensúly megteremtésében. A kollégák pedig a gyakorlatban is kiveszik a részüket a társadalmi felelősségvállalásból: karitatív csapatépítés keretében két kezük munkájával segítenek arra rászoruló kistelepülések játszótereinek megújulásában.

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo