Külföldiek tanulják a magyar CSR gyakorlatot

A világ 82 országában működő független Superbrands elismert szakértőkből álló bizottsága idén is díjazásra javasolta a márkaépítésben élenjáró vállalkozásokat. A 2008-ban első alkalommal megítélt Business Superbrands hazai közösségének tagjai sorába - építőipari vállalkozások között az elsőként - a Holcim Hungária Zrt. is bekerült.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Az 1995-ben Nagy-Britanniában létrehozott Superbrands magyarországi szervezete idén negyedszer adományozza díját az arra érdemesnek tartott vállalkozások részére. A Superbrands státuszt elnyerő márkák, azon túl, hogy elnyerik a Superbrands Programban való részvételi jogot, kiemelt státuszt élvezhetnek. A szervezet - strukturált kampányaival - ugyanis kihasználja a díjazott márkákra irányuló figyelmet, és a márkaépítés jelentőségére hívja fel a figyelmet.

A Bizottság döntését megerősíti a GfK Piackutató Intézet kutatásai alapján kialakult fogyasztói vélemény is. Az Intézet által kifejlesztett ún. márkapotenciál index (Brand Potential Index) egy speciálisan kialakított kérdőív alapján, háromdimenziós modellben foglalja össze, hogy a fogyasztók milyen racionális és érzelmi értékekkel ruháznak fel egy adott márkát.

Arról, hogy mely márkák használhatják a Superbrands 2008 címet, egy 15 főből álló bizottság dönt. A grémium tagjai a marketing szakma, a média és a tudományos élet képviselői. A márkák kiválasztásának alapja a Magyar Szabadalmi Hivatal PIPACS adatbázisa, amelyben csaknem 95 000 nemzeti védbejegyzés található.

Kiemelt figyelem a társadalmi felelősségvállalásnak

Idén először osztják ki hazánkban a nemzetközi porondon már évek óta sikeresen működő Business Superbrands 2008 díjat, melynek előkelő díjazottjai között szerepel a Holcim Hungária Zrt. A Business Superbrands a B2B márkák legkiválóbbjait állítja fókuszba, melyek az elmúlt időszakban a társadalmi felelősségvállalás terén is megmérettek. Ennek megnyilvánulása az idei év másik újdonsága, a Good CSR 2008 Program, melyben nemzetközi módszertan alapján kiválasztott márkák - köztük a Holcim Hungária Zrt.- vehetnek részt.

"A Holcim márkanév az elmúlt 5 évben erősödött meg igazán Magyarországon. Azon túl, hogy jelentős beruházóként megerősítettük hazai üzleti pozícióinkat, kiemelt figyelmet fordítottunk a vállalati felelősségvállalás aktív gyakorlatára is. A környezetvédelem és a technológiai innováció mellett a helyi közösségépítést is kiemelten fontosnak tartjuk. Komoly energiát fordítottunk a fenntartható építészet hazai meghonosítására is. A díj elsősorban munkatársaink törekvéseinek elismerése" - nyilatkozta Richard Skene elnök-vezérigazgató.

Véleményvezér

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.
A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében

A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében 

Szomorú társadalmi látlelet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo