Kikapcsolták a számítógépet, telefont...

A TBWA reklámügynökség életében a környezetvédelem nemcsak divatos szóvirágok formájában, hanem a vállalati kultúra szerves részeként van jelen. Ennek jegyében a cég június 12-én Árammentes Napot tartott.

A TBWA az első olyan reklámügynökség, ahol a nemzetközi stratégiában is kiemelt jelentőséggel bír a globális felmelegedés elleni küzdelem, hiszen az inspiráló, kreatív környezetet a jövő generációi és a jövő nemzedékének gondolkodói számára is kötelességünk fenntartani.

Ennek jegyében, június 12-én, a nap nagy részében kikapcsolt állapotban maradtak az ügynökség számítógépei, fénymásolói és telefonjai. A dolgozók kizárólag kerékpárral, görkorcsolyával, vagy gyalog érkeztek munkahelyükre, majd a nap folyamán a TBWA csapata meglátogatta partnercégeit és közös bringóhintózásra vagy tandem-kerékpározásra invitálta őket.

Az akció azt a célt szolgálta, hogy minél többen rádöbbenjenek arra, hogy akár kis lépésekkel is nagy haladást érhetünk el a környezetünk védelmének érdekében csupán azzal, ha egy-két szokásunkon változtatunk.

Tavaly ötödével

A TBWA-nál az energiaforrások takarékos felhasználása, a szén-dioxid kibocsátás mennyiségének csökkentése, és a repülőutak, valamint az autók üzemanyag felhasználásának visszaszorítása érdekében számos olyan akció valósult már meg 2007-ben is, amelynek révén közel 19%-kal sikerült gazdaságosabban felhasználni a vállalat energiaforrásait.

A  megtakarítást nem drasztikus és drága változtatásokkal, beruházásokkal oldotta meg a cég. Ehelyett inkább a vállalati kultúra részévé tette a környezetvédelem iránti elkötelezettséget és felelősségvállalást. Sikerült a vállalaton belül kialakítani egy szemléletváltást, amelynek hatására a munkatársak tudatosan figyelnek a környezetükre, amelybe beletartozik az energiaforrások gazdaságos üzemeltetése éppúgy, mint például a szelektív hulladékgyűjtés, a papírhasználat minimálisra csökkentése.

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo