A TBWA az első olyan reklámügynökség, ahol a nemzetközi stratégiában is kiemelt jelentőséggel bír a globális felmelegedés elleni küzdelem, hiszen az inspiráló, kreatív környezetet a jövő generációi és a jövő nemzedékének gondolkodói számára is kötelességünk fenntartani.
Ennek jegyében, június 12-én, a nap nagy részében kikapcsolt állapotban maradtak az ügynökség számítógépei, fénymásolói és telefonjai. A dolgozók kizárólag kerékpárral, görkorcsolyával, vagy gyalog érkeztek munkahelyükre, majd a nap folyamán a TBWA csapata meglátogatta partnercégeit és közös bringóhintózásra vagy tandem-kerékpározásra invitálta őket.
Az akció azt a célt szolgálta, hogy minél többen rádöbbenjenek arra, hogy akár kis lépésekkel is nagy haladást érhetünk el a környezetünk védelmének érdekében csupán azzal, ha egy-két szokásunkon változtatunk.
Tavaly ötödével
A TBWA-nál az energiaforrások takarékos felhasználása, a szén-dioxid kibocsátás mennyiségének csökkentése, és a repülőutak, valamint az autók üzemanyag felhasználásának visszaszorítása érdekében számos olyan akció valósult már meg 2007-ben is, amelynek révén közel 19%-kal sikerült gazdaságosabban felhasználni a vállalat energiaforrásait.
A megtakarítást nem drasztikus és drága változtatásokkal, beruházásokkal oldotta meg a cég. Ehelyett inkább a vállalati kultúra részévé tette a környezetvédelem iránti elkötelezettséget és felelősségvállalást. Sikerült a vállalaton belül kialakítani egy szemléletváltást, amelynek hatására a munkatársak tudatosan figyelnek a környezetükre, amelybe beletartozik az energiaforrások gazdaságos üzemeltetése éppúgy, mint például a szelektív hulladékgyűjtés, a papírhasználat minimálisra csökkentése.