Hogyan lehetünk felelősek?

A dolgozóikkal és környezetükkel harmóniában lévő szervezetek kialakítását segíti a Polaris Management által indított tréning-sorozat, amely vállalati vezetőkkel ismerteti meg a CSR gyakorlati megvalósítását.

A vállalati felelősségvállalás (CSR) egyre ismertebb fogalom a magyar vállalati szférában, és a legfrissebb kutatási eredmények szerint a fogyasztók több mint hetven százaléka is fontosnak tartja a vállalatok társadalmi felelősségvállalását. Ugyanakkor a vállalati felelősségvállalás gyakorlati vonatkozásait még kevésbé ismerjük, ezért a Polaris Management Kft. átfogó tréning-sorozatot indít vállalatok számára, amelynek célja a téma mindennapokba való beépítése  - áll a cég szerkesztőségünkhöz eljutatott sajtóközleményben.

A kétnapos, négy modulból álló tréning-sorozat első része a személyes felelősséggel és annak készségeivel foglalkozik annak tudatában, hogy csak akkor várható el a másokra való figyelem, ha önmagunkra is képesek vagyunk figyelni. A második rész a társadalmi felelősségről szól, összekapcsolva az egészséges szervezetet a környezetével.

A tréning olyan témákat érint, mint az énkép és az érzelmi intelligencia, a kiégés (burn-out), az esélyegyenlőség és a tipikus munkáltatói hibák, az alternatív munkáltatói modellek, a női asszertivitás és a zöld munkahely megteremtése. (A környezettudatosság első lépcsője, hogy a cégek ismerjék a környezetvédelmi előírásokat, jogszabályokat és nem utolsó sorban tartsák is be azokat.)

A tréning sorozat elsősorban kommunikációs vezetőknek, vezetői csoportoknak, illetve projektcsapatoknak, valamint olyan munkahelyi csoportoknak szól, amelyek a személyes és társadalmi fejlődés kérdését elsősorban a szakmai közegükön keresztül szeretnék megélni.



Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo