A Ricoh 100%-ig nap- és szélenergiával működtetett reklámhordozót állít fel New York emblematikus központjában, a Times Square-en. A reklámhordozó 14 méter magas és 38 méter széles lesz, a megvilágításához használt reflektorokat 45 napkollektor, valamint 4 szélturbina működteti. A természeti erőforrások hasznosításával a Ricoh évente 18 tonnával csökkenti szén-dioxid kibocsátását. Abban az esetben, ha nem áll rendelkezésre elég nap- vagy szélenergia, a tábla nem világít. A digitális irodai berendezések úttörője az első környezetbarát fényreklámot Oszakában állította fel 2003 áprilisában, mely szintén kizárólag nap- és szélenergiával működik.
Fényreklám nap- és szélenergiával
A Ricoh-é lesz az első természeti erőforrások által működtetett fényreklám a New York-i Times Square-en. A 14 méter magas táblát 45 napkollektor és 4 szélturbina által termelt energia világítja majd meg. Ezzel az innovatív kezdeményezéssel a digitális irodai berendezések úttörője évente 18 tonnával csökkenti szén-dioxid kibocsátását.
Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?
Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!
2025. június 11. 15:30
Véleményvezér

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje
Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is
Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.

Ez már tényleg ciki, iskolakapu felújításra gyűjtenek adományokat az egyik vidéki nagyvárosban
Ha van már iskola, kapu is kellene.