Félmillió svájci frankot érhet egy jó ötlet

A Nestlé Közös Értékteremtés Díj pályázat révén a vállalat 500.000 svájci frank értékben nyújt támogatást annak a nyertes pályázónak, akinek programja konkrét előremutató megoldást kínál a tiszta ivóvízhez való hozzáférés, a vidékfejlesztés, vagy az élelmezési problémák megoldása valamely területén. Az értékelés során kiemelten fontos az innovációs program piaci életképessége, valamint az, hogy a világ számos területén adaptálható legyen, így hozzájárulhasson a lakosság életminőségének javításához. A Nestlé a nyertesnek akár több éven keresztül is támogatást nyújt a fejlesztés piaci bevezetésére és felfuttatására. 

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Nestlé a támogatást olyan magánszemélynek, társadalmi szervezetnek vagy vállalkozásnak adja, amely gyakorlatias és előremutató megoldást kínál a tiszta ivóvízhez való hozzáférés, a vidékfejlesztés, illetve az élelmezési problémák megoldása valamely területén. A Nestlé olyan ígéretes kezdeményezés piacra vitelét, illetve felfuttatását kívánja felkarolni, amely a Közös Értékteremtés; a Nestlé társadalmi felelősségvállási (CSR) területeire koncentrálva képes tartós és konkrét eredményt nyújtani. 

A Közös Értékteremtés Díj a cég szerint egyedülálló abban, hogy nem a jelöltek által már elért eredményeket díjazza, hanem olyan megvalósítani kívánt, innovatív megközelítésű programot támogat, amely több éven keresztül képes konkrét és jelentős hatást kifejteni.

A jelentkezőknek a pályázatokban bizonyítaniuk kell, hogy innovatív megközelítésű programjuk

  • kis léptékben bizonyítottan működőképes;
  • olyan megvalósítható megoldást tartalmaz, amely nagyobb léptékben, vagy más közösségekben is alkalmazható; ezáltal akár a világ számos területén javíthatja a lakosság életminőségét;
  • a program nagy valószínűséggel nyújt jelentős hozzájárulást a vidékfejlesztés, a táplálkozás-, a tiszta ivóvízhez való hozzáférés javításához vagy jelentős hatása van a ivóvíz-kezelésre;
  • stabil és fenntartható üzleti modellre épül.
  • A Nestlé Közös Értékteremtés Díj átadásával a Nestlé egy - kivételes esetben, az elbírálók döntése alapján több - magánszemély, társadalmi szervezet vagy vállalkozás részesíthet. A Nestlé a díj nyertesével 500.000 svájci frankig terjedően vállal kötelezettséget arra, hogy meghatározott időszakon keresztül támogatást nyújt a nyertes megoldás megvalósítására és felfuttatására.

A pályázatokat 2009 október végéig lehet benyújtani a http://www.nestle.com/CSV/CSVatNestle/CsvPrize oldalon kitöltött adatlap segítségével. A Közös Értékteremtés Díj átadására első ízben 2010 áprilisában kerül sor.

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo