Felelős csúcsmárkákat népszerűsítenek

A Superbrands díjátadáson bemutatták 2007 csúcsmárkáit, illetve egy kiadványt, ahonnan mindent megtudhatunk róluk.

A világ vezető márkáinak minősítő programja, a ma már 82 országban megjelenő Superbrands program itthon idén először CSR event, azaz a társadalmi felelősségvállalás jegyében zajlott - áll a szerkesztőségünkhöz eljutatott közleményben.

A gála ennek megfelelően a társadalmi értékek közös, személyes, kézzelfogható, hétköznapi megélésének lehetőségét kínálta. A CSR event szervezői ugyanis különös figyelmet fordítottak a helyszín felelős kiválasztására, a nyomtatott anyagok elkészítésének módjára, a környezettudatosság szempontjainak érvényesítésére, a civil partnerek bevonására, a catering, a díszítés, a vendégek mozgatása során felelős szempontok érvényesítésére, valamint egyéb, az esemény jellegéhez kapcsolódó felelős részelemek kidolgozására.

Minden, amit a márkákról tudni kell

A gálán bemutatták a Magyar Superbrands 2007 kiadványt, amely áttekintést ad Magyarország vezető márkáiról. Érdekesség, hogy 2007-ben a multimárkák mellett minden eddiginél több magyar márka is szerepel a kiadványban.

Az idén magazin formátumban és kiemelkedően magas, százezer példányban megjelent kiadvány célja, hogy minél nagyobb fogyasztói körhöz jusson el, megismertetve a közönséget az adott márkák hiteles történetével, hátterével, identitásának lényegével.

A márkatudatosságot terjesztik

A szervezők szerint a Superbrands program legfőbb értéke, hogy a széles közönséget megismertesse a legkiválóbb márkákkal, illetve a márkatudatos fogyasztói döntések jelentőségével. A program alkotói ezért 2007 őszén nagyszabású kampányt indítottak a magyarországi szupermárkák népszerűsítésére. A programot bemutató hírek mellett közterületi eszközökön, a nyomtatott és az online sajtóban, televízióban és rádióban is megjelennek hirdetések.

A csúcsmárkák a program révén lehetőséget kapnak arra, hogy a márkák erejének népszerűsítésében, a márkatudatos fogyasztói döntések megalapozásában és elősegítésében részt vegyenek. A márkák ereje népszerűsítésének eszköze a Superbrands logo használata éppenúgy, mint a kiadványban illetve az idén először hozzáférhető, a GfK Hungária által végzett márkatudatosság vizsgálatban való részvétel.

Véleményvezér

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.
Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos

Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos 

Egyre nő a kapzsiság az oligarcháink világában.
Újabb orbáni illúzió ment füstbe

Újabb orbáni illúzió ment füstbe 

Az orosz békeszándék csak időhúzás.
Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo