Felelős csúcsmárkákat népszerűsítenek

A Superbrands díjátadáson bemutatták 2007 csúcsmárkáit, illetve egy kiadványt, ahonnan mindent megtudhatunk róluk.

A világ vezető márkáinak minősítő programja, a ma már 82 országban megjelenő Superbrands program itthon idén először CSR event, azaz a társadalmi felelősségvállalás jegyében zajlott - áll a szerkesztőségünkhöz eljutatott közleményben.

A gála ennek megfelelően a társadalmi értékek közös, személyes, kézzelfogható, hétköznapi megélésének lehetőségét kínálta. A CSR event szervezői ugyanis különös figyelmet fordítottak a helyszín felelős kiválasztására, a nyomtatott anyagok elkészítésének módjára, a környezettudatosság szempontjainak érvényesítésére, a civil partnerek bevonására, a catering, a díszítés, a vendégek mozgatása során felelős szempontok érvényesítésére, valamint egyéb, az esemény jellegéhez kapcsolódó felelős részelemek kidolgozására.

Minden, amit a márkákról tudni kell

A gálán bemutatták a Magyar Superbrands 2007 kiadványt, amely áttekintést ad Magyarország vezető márkáiról. Érdekesség, hogy 2007-ben a multimárkák mellett minden eddiginél több magyar márka is szerepel a kiadványban.

Az idén magazin formátumban és kiemelkedően magas, százezer példányban megjelent kiadvány célja, hogy minél nagyobb fogyasztói körhöz jusson el, megismertetve a közönséget az adott márkák hiteles történetével, hátterével, identitásának lényegével.

A márkatudatosságot terjesztik

A szervezők szerint a Superbrands program legfőbb értéke, hogy a széles közönséget megismertesse a legkiválóbb márkákkal, illetve a márkatudatos fogyasztói döntések jelentőségével. A program alkotói ezért 2007 őszén nagyszabású kampányt indítottak a magyarországi szupermárkák népszerűsítésére. A programot bemutató hírek mellett közterületi eszközökön, a nyomtatott és az online sajtóban, televízióban és rádióban is megjelennek hirdetések.

A csúcsmárkák a program révén lehetőséget kapnak arra, hogy a márkák erejének népszerűsítésében, a márkatudatos fogyasztói döntések megalapozásában és elősegítésében részt vegyenek. A márkák ereje népszerűsítésének eszköze a Superbrands logo használata éppenúgy, mint a kiadványban illetve az idén először hozzáférhető, a GfK Hungária által végzett márkatudatosság vizsgálatban való részvétel.

Véleményvezér

Hűtlen kezeléssel vádolja Pokorni Zoltán volt fideszes polgármestert utóda

Hűtlen kezeléssel vádolja Pokorni Zoltán volt fideszes polgármestert utóda 

Pokorni Zoltán annak idején kéz levágást ígért azoknak, akik lopnak.
Az Orbán-kormányt gyanúsítják a kárpátaljai templom elleni támadással

Az Orbán-kormányt gyanúsítják a kárpátaljai templom elleni támadással 

Orosz-magyar közös titkosszolgálati akció?
A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat

A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat 

Gyanús körülmények a kárpátaljai templom felgyújtási kísérlete körül.
Ursula elküldte a selyemzsinórt Orbán Viktornak

Ursula elküldte a selyemzsinórt Orbán Viktornak 

Az orbáni hintapolitikát megelégelték az európai nagyhatalmak.
Orbán Viktor megírná Brüsszel helyett az unió költségvetését

Orbán Viktor megírná Brüsszel helyett az unió költségvetését 

Drukkolunk Orbán Viktornak, hogy jobb költségvetést írjon Brüsszelnél.
Befellegzett a visegrádi négyeknek

Befellegzett a visegrádi négyeknek 

Mélyponton a magyar-lengyel kapcsolatok.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo