A Tesco volt idén a nyerő

Az utóbbi évek gyakorlata megmutatta, hogy lehetséges a környezet minőségének helyreállítása a fogyasztási szokások és a környezettudatos szemléletmód megtartása mellett - hangzott el a Hungarian Business Leaders Forum (HBLF) díjátadóján.

A 2000-ben alapított "Üzleti Élet a Környezetért" környezetvédelmi díjat ezúttal Haraszthy László, a Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium szakállamtitkára adta át a nyertes Tesco Globál Áruházak Zrt.-nek. A nyertes mellett szólt, hogy az egyik újonnan átadott áruházában olyan energiagazdálkodási megoldásokat alkalmazott, melyekkel a szén-dioxid kibocsátást a lehető legalacsonyabb szinten tudja tartani, például a napenergia felhasználásával. Emellett nagy hangsúlyt fektettek a náluk dolgozó munkavállalók környezetvédelmi továbbképzésére is.

Az évente egyszer odaítélt elismerés olyan szervezetnek adható, amelynek a környezetvédelem iránti elkötelezettsége kimagasló, a tevékenységéhez viszonyított környezetvédelmi teljesítménye példamutató értékű és környezetünk védelme érdekében 2006-ban konkrét projektet valósított meg.

A díj odaítélésével a környezetvédelem fontosságának hangsúlyozását, a fenntartható fejlődés gondolatának népszerűsítését és a környezettudatos vállalatirányítás elterjedését kívánja a HBLF elősegíteni. A Tesco Globál Áruházak Zrt. mellett elismerésben részesült a Magyar Posta Zrt. és a Holcim Hungária Zrt. is.

A díj és a vele járó nyilvánosságra-hozatal, a környezetünk védelmében közvetve és közvetlenül kiemelkedő szerepet vállalók számára egyben lehetőséget kínál az elért eredmények szélesebb körben történő megismertetéséhez.

A díjra 2007-ben 8 szervezet pályázott. Olyan cégek jelentkezhettek, melyek rendelkeznek környezeti filozófiával, vagy az alaptevékenységtől eltérő, a környezetvédelem területén elért eredményekkel.

A pályázott szervezetek előző évi környezetvédelmi tevékenységükkel, és e téren kifejtett aktivitásuk bemutatásával vehettek részt a megmérettetésen.

Véleményvezér

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál 

Milliárdok folytak a kanálisba.
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?

Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül? 

Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump

Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump 

A republikánus mennyországnak bealkonyult.
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo