A Tesco volt idén a nyerő

Az utóbbi évek gyakorlata megmutatta, hogy lehetséges a környezet minőségének helyreállítása a fogyasztási szokások és a környezettudatos szemléletmód megtartása mellett - hangzott el a Hungarian Business Leaders Forum (HBLF) díjátadóján.

A 2000-ben alapított "Üzleti Élet a Környezetért" környezetvédelmi díjat ezúttal Haraszthy László, a Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium szakállamtitkára adta át a nyertes Tesco Globál Áruházak Zrt.-nek. A nyertes mellett szólt, hogy az egyik újonnan átadott áruházában olyan energiagazdálkodási megoldásokat alkalmazott, melyekkel a szén-dioxid kibocsátást a lehető legalacsonyabb szinten tudja tartani, például a napenergia felhasználásával. Emellett nagy hangsúlyt fektettek a náluk dolgozó munkavállalók környezetvédelmi továbbképzésére is.

Az évente egyszer odaítélt elismerés olyan szervezetnek adható, amelynek a környezetvédelem iránti elkötelezettsége kimagasló, a tevékenységéhez viszonyított környezetvédelmi teljesítménye példamutató értékű és környezetünk védelme érdekében 2006-ban konkrét projektet valósított meg.

A díj odaítélésével a környezetvédelem fontosságának hangsúlyozását, a fenntartható fejlődés gondolatának népszerűsítését és a környezettudatos vállalatirányítás elterjedését kívánja a HBLF elősegíteni. A Tesco Globál Áruházak Zrt. mellett elismerésben részesült a Magyar Posta Zrt. és a Holcim Hungária Zrt. is.

A díj és a vele járó nyilvánosságra-hozatal, a környezetünk védelmében közvetve és közvetlenül kiemelkedő szerepet vállalók számára egyben lehetőséget kínál az elért eredmények szélesebb körben történő megismertetéséhez.

A díjra 2007-ben 8 szervezet pályázott. Olyan cégek jelentkezhettek, melyek rendelkeznek környezeti filozófiával, vagy az alaptevékenységtől eltérő, a környezetvédelem területén elért eredményekkel.

A pályázott szervezetek előző évi környezetvédelmi tevékenységükkel, és e téren kifejtett aktivitásuk bemutatásával vehettek részt a megmérettetésen.

Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.
Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak 

Bajban a kulturális és innovációs miniszter.
Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen

Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen 

Európa végére süllyedtünk.
Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen

Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen 

Az ügyeskedők nagy korszaka jöhet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo