A Starbucks a Föld szolgálatában

Negyedik alkalommal hirdeti meg a Starbucks a Föld hónapját. A minden év áprilisában megrendezett esemény alkalmából a kávéházak partnerei a világ minden pontján önkéntes munkával segítik azokat a közösségeket, szervezeteket, melyek célja a környezetvédelem.

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A kávézólánc magyar partnerei a IV. Tudomány Fesztivál kétnapos rendezvényén segédkeznek, melynek célja a tudományos ismeretterjesztés és a környezettudatos gazdálkodás népszerűsítése. Hosszú távon a magyar kávézók azt tűzték ki célul, hogy a vásárlókat arra bátorítsák, hozzák vissza újrahasználható poharaikat, s így csökkentsék a keletkezett hulladék mennyiségét.

Negyven országban majd kétezer programban és eseményen lesznek jelen a Starbucks önkéntesei azért, hogy munkájukkal pozitív változást hozzanak, és azoknak segítsenek, akik a jövőben környezettudatosabban akarnak élni. A 43 önkéntes összesen 116 órában segíti majd a kétnapos eseményen a szervezők munkáját, akik a környezettudatos gazdálkodás, a fenntartható vízhasználat, valamint a felelős hulladékkezelés fontosságára hívják fel munkájukkal a figyelmet. A kávézólánc hosszú távon is szeretne olyan kezdeményezések élén járni, melyek az ökológiai lábnyom csökkentését tűzték ki célul.

Ez év elején ezért vezette be a vállalat a Reusable Cup-ot, egy olyan tartós műanyagból készült poharat, amelynek újratöltésével a vásárló 90 forint kedvezményt kap italából. Hosszú távon az újrahasznált pohár a papírhulladék mennyiségének csökkentésében segít, hiszen csupán harminc utántöltéssel több mint fél kiló papírhulladékkal kevesebb keletkezik. „Büszkék vagyunk arra, hogy az újrahasználható poharaknak köszönhetően évente akár negyed tonna papírhulladékkal lehet kevesebb a kávézóinkban” – mondta Szabó Orsolya, a Starbucks regionális marketing specialistája.

„A Reusable Cup bevezetése újszerű bizonyítéka a vállalat környezettudatosságának. Ez a pohár olyan gyakorlatias eszköz a Starbucks kezében, ami segíteni képes a hulladékmenedzsment egyik célkitűzését, a hulladék minimalizálását az újrahasználaton keresztül. Fontos, hogy a kezdeményezés eredményessége, így a környezetre gyakorolt hatás mértéke a fogyasztó kezében van” – tette hozzá Péterné Dr. Baranyi Rita, a BME Környezetgazdaságtan Tanszék egyetemi adjunktusa, a fenntartható fogyasztás szakértője.

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo