Csak elegánsan: a legnépszerűbb karóra márkák az üzleti életben

A karóra állásfoglalás: azt mutatja meg, hogy ki hova sorolja magát, mit vár az élettől és mit engedhet meg magának. Habár a külső kialakításban, a színekben és díszítettségben akad eltérés női, férfi és uniszex karórák között, a szellemiség ugyanaz mögöttük.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az üzleti életben éppen annyit mesél a viselőjéről egy karóra, mint egy öltöny vagy kosztüm, egy cipő vagy csizma, vagy az, hogy milyen járművel érkezik valaki az üzleti megbeszélésre.

A megjelenés a siker záloga – ebben segít a tökéletes karóra

Ahhoz elképesztően gazdagnak és befolyásosnak kell lenni, amikor már megengedheti magának az ember lánya vagy fia, hogy pólóban és farmerben jelenjen meg sajtónyilvános eseményeken, a cégét képviselve, ahogy például Mark Zuckerberg vagy ElonMusk teszi számos alkalommal.

Tegyük hozzá, a ruházat árcímkéjénél fontosabb az ápoltság. A személyes higiénia megléte vagy hiányossága sokkal többet árul el a személyiségről, mint a ruházat.

Mindenki kerülhet anyagilag nehéz helyzetbe, és bárkire rá lehet adni több millió forintos öltönyt vagy kosztümöt – ám az ápolt körmök, a jó illatú lehelet, az egészséges bőr megléte vagy hiánya a valós személyt mutatja.

A jól megválasztott karóra csodákra képes

Az ápolt megjelenésnek meghatározó szerepe van az üzleti életben is: nem véletlen szánnak egyesek annyi időt az ideális karóra márka kiválasztására. Ha már adunk magunkra, akkor a testi ápoltságon túl érdemes és hasznos megmutatni, hogy a világképünket, ízlésünket is gondozzuk!

Ez olyan belső kisugárzást teremt, amire az elegáns megjelenés és egy márkás üzleti karóra még inkább ráerősít és így igazán pozitív benyomást kelthetünk másokban.

Azt pedig mindenki pontosan tudja, mennyit is számít az első benyomás és milyen kemény munka megváltoztatni a negatív véleményt! Sokkal egyszerűbb eleve jó hatással lennünk a környezetünkre.

Az ideális karóra illik a személyiségünkhöz

A megfelelő karóra kiválasztásában a legfontosabb szempont a viselője személyisége. Szerencsére több patinás és új, mégis neves óragyártó kínál megannyi féle üzleties karórát.

A konzervatív forma, számlap, szíj kedvelői ugyanúgy megtalálják a személyiségükhöz leginkább illeszkedő modellt, mint azok, akik lezserebbek vagy excentrikusabbak, de szintén fontos számukra, hogy komolyan vegyék őket egy üzleti megbeszélésen.

A Daniel Wellington karórák például azoknak ajánlottak, akik a végtelenül letisztult, abszolút minimalista stílust érzik igazán közel magukhoz. A Michael Kors modelleket az arany, ezüst és általában a nemesfémek rajongói kedvelik főként, míg az Emporio Armani vagy a Hugo Boss a klasszikus eleganciát képviselik.

Karóra választásnál hagyjuk megnyilvánulni a személyiségünket

Amikor tehát a következő (vagy éppen első) karóra kiválasztására kerül a sor, ténylegesen engedjük kibontakozni a valós igényeinket. Lehet, hogy az üzleti partnerek nem fogják tudni megfogalmazni, mi a hiba a képben, ám az igenis megmutatkozik, ha valaki nem szereti azt az órát, amit visel.

A másik irányból megközelítve, ha megnyerő a személyiség, ápolt a test, jól megválogatott az öltözék és egy kiváló, a személyiségünkkel harmonizáló órát viselünk, akkor az összbenyomás igazán pozitív lesz.

Véleményvezér

Bajban a NER cégek a tőzsdén

Bajban a NER cégek a tőzsdén 

Egyszerre több NER cég került gyengülő pozícióba.
Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta

Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta 

Argentína teljesen más modellt választ, mint Magyarország.
Magyarország jobban teljesít, ja mégsem

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem 

Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.
Teljes bukta a kormány családbarát programja

Teljes bukta a kormány családbarát programja 

Nem vagyunk képesek még a társadalom reprodukálására sem.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo