üzleti élet cikkek


Magánnyomozók és poligráf az üzleti életben

Magánnyomozók és poligráf az üzleti életben 

Az üzleti életben is meglepően hasznosak lehetnek egyes olyan egzotikusabb bizonyítási eszközök, amelyeket jellemzően csak a filmekben vagy súlyos büntetőügyekben tudunk elképzelni. Pedig a mindennapi életben is komoly kellemetlenségeket előzhetünk meg egy magánnyomozó időben történő megbízásával, vagy éppen egy jól irányzott hazugságvizsgálattal. Egy biztonsági cég és egy ügyvédi iroda munkatársai segítettek elmélyedni a témában.
Csak elegánsan: a legnépszerűbb karóra márkák az üzleti életben

Csak elegánsan: a legnépszerűbb karóra márkák az üzleti életben 

A karóra állásfoglalás: azt mutatja meg, hogy ki hova sorolja magát, mit vár az élettől és mit engedhet meg magának. Habár a külső kialakításban, a színekben és díszítettségben akad eltérés női, férfi és uniszex karórák között, a szellemiség ugyanaz mögöttük.
Mindennapos dolog a korrupció a cégvezetők szerint

Mindennapos dolog a korrupció a cégvezetők szerint 

A magyar cégvezetők 78 százaléka tapasztalja, hogy a korrupció és a visszaélések mindennaposak az üzleti életben, arányuk öt százalékponttal emelkedett 2015-höz képest a vállalati szférában - derült ki az EY kétévente kiadott EMEIA régiós (Európa, Közel-Kelet, India és Afrika) visszaélési felméréséből.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei

Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei  

Teljessé vált az NFC elven működő érintésmentes fizetési lehetőségek palettája a Gránit Banknál.

Pénzszerzés

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén 

Az évekig tartó pénzügyi nehézségek után jelentősen nőtt azok aránya Európában, akik időben fizetik számláikat.

Adózás

Nagyot változtak az adóperek szabályai

Nagyot változtak az adóperek szabályai  

Az új szabályok közül kiemelkedik a Kúria jogkörének bővítése.

Infokom

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja  

A magyarok 20 százaléka szerint az AI nagyobb hatással van a költéseire, mint tavaly, és a trendet a Z és Y generációk vezetik.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo